חג חנוכה הגיע ואיתו גם המופעים השונים וביניהם גם הפקת הפסטיגל, שסובלת השנה מטרנד חדש, ילדים שמתפרצים לבמה ומסכנים את עצמם ואת הכוכבים הגדולים שהם כל כך אוהבים, רק כדי לקבל תמונה, חיבוק או אפילו פרסום ותהילה. לאחר שילד התפרץ השבוע לבמת הפסטיגל ופרסם את הוידאו ברשתות החברתיות וטען כי הוא רוצה להתפרסם, החליטו לראיין אותו בכלי התקשורת השונים ובעצם גרמו לחלומו להתגשם.

6118246180001


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הדוגמנית נטלי דדון שיתפה היום (חמישי) את עוקביה ברשתות החברתיות בדעתה על כלי התקשורת שלטענתה עושים "נו נו נו" אבל נותנים לתופעה יד ומרחיבים אותה. דדון אמרה כך: "בואו נדבר רגע על כל הנושא הזה של התפרצויות לבמה של הפסטיגל. נראה לכם הגיוני שכל גוף תקשורת אפשרי בארץ מפרסם את הילדים האלו, מעלה אותם לשידור בחדשות ובתכניות אירוח ומנסה לעשות להם 'נו, נו, נו – לא לעשות את זה שוב', ולמה שהם לא יעשו את זה? הם מתפרסמים, הם בכותרות, הם בכל אייטם אפשרי. רק אתמול עדן (בן זקן) קיבלה אגרוף בפסטיגל".




"כשהכתב מעלה את הילד שעשה את זה וכל הפרצוף שלו מרוח על המסך ושואל אותו: 'אתה מבין שמה שעשית הוא לא בסדר?', נראה לך שזה מעניין את הילד באותו הרגע כשהוא בפריים טיים? תוקיעו את התופעה, אל תתנו לה במה". דדון כנראה מאוד התגעגעה לכותרות כי היא סיימה בספק הומור, ספק אמת: "ברשותכם אני אלך לעשות סלפי עם מרגי, כי לא היה עליי אייטם כבר יומיים פשוט. עם כמה שזה עצוב, זה כבר מצחיק ומביך, תפסיקו לתת במה לילדים האלו".