תקופה לא טובה עוברת על הזמר לירן דנינו, לצד פרידה מעומר נודלמן וניסיונות לקאמבקים, נאלץ הזמר למצוא נהג פרטי שידאג לקחת אותו ממקום למקום, כי לא נראה שהוא יחזור לכביש בזמן הקרוב. אחרי שכתב אישום הוגש נגד סנדי בר על נהיגה תחת שכרות לאחר שסירבה לעבור בדיקת ינשוף, מגיע תורו של הזמר לירן דנינו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לירן דנינו ועומר נודלמן (צילום: יותם ירקוני)
לירן דנינו ועומר נודלמן (צילום: יותם ירקוני)


ביום שישי ה-4 באוקטובר בשעה 03:30 בלילה נעצר הזמר על ידי משטרת התנועה של מרחב דן לבדיקה שגרתית ברחוב ביאליק, במרכז העיר רמת גן, בדרכו חזרה מבילוי בשעות הלילה המאוחרת. המשטרה הורתה לו לערוך בדיקה ינשוף שגרתית, אלא שהמד הציג ריכוז אלכוהול גבוה פי 4 מהמותר בהתאם לרשיונו שהוא מוגדר כ"נהג חדש", כלומר דנינו נהג תחת השפעת אלכוהול. הזמר קיבל במקום שלילה מנהלית ורכבו הוחרם ל-30 יום.

במקביל קיבל הזמר זימון למשפט, שייערך ב-16 בינואר, בבית המשפט לתעבורה שיפתח בעיר בת ים. אז למי שתהה מה יהיה דינו של דנינו או של כל מי שנתפס נוהג תחת שכרות, דנינו צפוי לקבל שנתיים שלילת רשיון וזאת ללא שום קשר לכמות האלכוהול ששתה באותו ערב. במקביל הוא גם צפוי לקבל קנס כספי ובמקרה הרע גם יכולים להיות רכיבי עונש נוספים כמו עבודות שירות או מאסר על תנאי, כשבתום השלילה ייאלץ הזמר לעבור שוב מחדש תיאוריה וטסט.

עופר מנחם מטעם דנינו מסר: "אין תגובה".

לירן דנינו (צילום: אור גפן)
לירן דנינו (צילום: אור גפן)