אם חשבתם שעבור המפורסמים מציאת אהבה זה דבר שבא בקלות וממתינים להם אלפי הצעות ברשתות החברתיות מדי יום, לפניכם ההוכחה שהדברים לא כל כך זוהרים גם עבורם. השחקנית ההוליוודית שרון סטון נחסמה מאפליקציית ההיכרויות "בומבל", המפורסמת מאוד בארצות הברית, בערך כמו שאפליקציית ה"טינדר" מוכרת במחוזותינו, לאחר שכמה משתמשים התלוננו כי הפרופיל שלה מזויף. כוכבת הסרט "אינסטינקט בסיסי" לא נשארה חייבת ופנתה לאפליקציית השידוכים בטוויטר כדי לבשר שזו אכן היא ולא מתחזה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



סטון כתבה: "נכנסתי לאפליקציית הכרויות והם חסמו את החשבון שלי. כמה משתמשים טענו שאין סיכוי שזו יכולה להיות אני באמת. היי באמבל, להיות אני גוררת הרחקה? אל תחסמו אותי מהכוורת". זה לא הספיק לכוכבת בת ה-61 והיא החליטה להגביר את המודעות של האפליקציה למקרה המצער ושיתפה גם אינסטגרם את הודעת החסימה של המשתמש שלה.



שמה של הכוכבת ההוליוודית נקשר בפעם האחרונה לאנג'לו בופה בן ה-42 שיצאו במשך תשעה חודשים ונפרדו באוקטובר שנה שעברה. השחקנית שהתגרשה פעמיים הייתה נשואה בעבר למפיק הטלוויזיה מייקל גרינבורג ולאיש התקשורת פיל בורנשטיין איתו היא חולקת את בנם המאומץ בן ה-19, רואן. בנוסף סטון אימצה שני ילדים נוספים, ליירד בן ה-14 וקווין בן ה-13. מאחלים לה שתמצא בקרוב את המאץ' המתאים!