זו לא הפעם הראשונה שידוענים מחליטים לשתף על חייהם האישיים וחושפים קשיים בניסיון להרות, ביניהם גם המנחה ירדן הראל ששיתפה על הניסיונות שלא צלחו ולבסוף את ההחלטה לעבור לתהליך פונדקאות וקיבלה על הבשורה המשמחת אלפי תגובות חמות. בסוף השבוע האחרון שיתפה כוכבת הריאליטי "המירוץ למיליון", ענהאל שמואלי פוסט אינטימי וחושפני המספר על הניסיונות שלה ושל בן זוגה עקיבא, להרות בפעם הרביעית, אך ללא הצלחה. 


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"כבר קרוב לשנתיים שאני מתלבטת אם לשתף אתכם. כבר קרוב לשנתיים שלצד החיוך והאושר שלי מלוות אותי דמעות רבות. כבר קרוב לשנתיים שאנחנו במסע חדש .שהזוגיות שלנו מתמודדת עם מסע מאתגר, מסע כואב ולא פשוט. המסע לילד/ה הרביעי", שמואלי שיתפה והוסיפה: "אנחנו חיים בבועה, בטוחים שההיא זכתה, התחתנה בשניה. שההיא עשתה אפצ׳י ונקלטה להריון .שההיא מתקבלת לכל עבודה שרק רוצה. שהיא אהובה. שמחה. חכמה. יפה. עדינה. ותרנית. קלה. נוחה. לא עצבנית. לא כועסת. לא מתבאסת. היא מאושרת. למרות שאנחנו יודעים בתוך תוכנו שאין אדם שחף מהתמודדות בעולם. שאין זוג שלא יודע משברים. שאין זוג ללא קשיים".

ענהאל ועקיבא חובקים שלושה ילדים משותפים והיא ללא ספק מודה על כך ומוסיפה: "אני בורכתי זה נכון. לא מתלוננת. אך גם כל אחד מאיתנו בורך במשהו וזה בטוח. כיום בעידן הרשתות המלחמה היומיומית של כולנו היא לגרש את החושך שמכרסם אותנו מבפנים ודואג להקטין ולכבות את האור שלנו. מה שאנחנו מקבלים מלהשיג את המטרות שלנו הוא לא חשוב כמו מה שאנחנו הופכים להיות כדי להשיג אותן. לא תכננתי לספר, מודה על כל מה שיש וגם על מה שאין".

בהתאם למעמדה של יוצאת ריאליטי, הפוסט האישי של שמואלי הפך לויראלי והפך למטרה של גולשים רבים שכעסו על השיתוף וטענו כי "אין לה מודעות" או "היא בוכה על ילד רביעי? יש אנשים שמתפללים לילד אחד", "פוסט מיותר" ועוד. נאחל לה ילד נוסף בקרוב!