והנה סיפור הזוי, כזה שלא נתקלים בו בכל יום, לא בארץ וגם לא בעולם, המנחה נדב בורנשטיין קיבל לשנה האזרחית החדשה, הפתעה גדולה ולא צפויה. בורנשטיין בסך הכל רצה לשמח את שתי בנותיו והזמין עבורן בבלאק פריידי שני טאבלטים אחד בורוד ואחד בכחול לבקשתן, דרך אתר אמזון. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

החבילה הגיעה אתמול (שלישי) לביתו של בורנשטיין דרך חברת שליחויות, המנחה פתח את הקופסא, שלף את שני הטאבלטים וגילה לתדהמתו הפתעה נוספת של צנצנת המכילה בתוכה 42 גרם של מריחואנה. על הצנצנת הוצמדה מדבקה עם הכיתוב ל"בעלי באהבה". רק לסבר את האוזן 42 גרם נחשבת כמות של סחר ולא של שימוש עצמי. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by נדב בורנשטיין| Nadav Bornstein (@nadavbornstein) on

בורנשטיין סיפר כי חמותו שהייתה לצידו כשפתח את החבילה מיד אמרה לו שמפלילים אותו, עוד הוסיף ואמר שמעולם לא עישן בחייו גראס. המנחה ניסה לברר כיצד הגיעה אליו המשלוח המוזר ותהה האם ניסו דרכו להעביר משולח של סמים ושלח מיילים לאמזון האמריקאית שעד כה לא הגיבה.

כמו כן, הוא גם פנה לחברת המשלוחים בישראל, שחשבו שמדובר בבדיחה וטענו שפעם ראשונה שהם נתקלים בסיפור מהסוג הזה. בורנשטיין לא לקח סיכונים, כי בכל זאת מדובר בכמות סמים גדולה, שהחזקתה היא עבירה על פי החוק, והזמין שוטרים לביתו להגיש תלונה על האירוע.

כמובן שכל העוקבים אחר בורנשטיין, שחשף אתמול רגע לפני כניסת השנה החדשה את הסיפור ברשתות החברתיות, מיד התחכמו ושאלו מדוע לא השאיר אצלו את הקנאביס או איזה בר מזל הוא ועוד. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by נדב בורנשטיין| Nadav Bornstein (@nadavbornstein) on