לרגל חגיגות יום הולדתה ה-25, החליט שלומי שבת להפתיע את הזמרת והקולגה שלו, יובל דיין, במתנת יום הולדת מרגשת במיוחד. רגע לקראת המופע המשותף של השניים אמש (שלישי) לתגלית, הפתיע שבת את דיין מאחורי הקלעים, כשהביא לה מתנה מיוחדת לרגל יום הולדתה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שבת העניק לזמרת אותה גילה לראשונה בתכנית הריאליטי "דה וויס",  גיטרה חדשה ויוקרתית, זהה אחת לאחת לגיטרה של שבת עצמו, רק עם טוויסט קטן בעלילה. הגיטרה שהוזמנה בספיישל אדישיין במיוחד מספרד, היא גיטרה מקצועית שמתאימה לכל מי שהוא שמאלי ויובל למי שלא יודע היא שמאלית, בצד ולא במתרס הפוליטי, אולי גם שם. מי יודע.  

שלומי שבת מפתיע את יובל דיין (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
שלומי שבת מפתיע את יובל דיין (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

הגיטרה היא גרסה בלעדית שיוצרה במיוחד עבורה במשך מספר חודשים בספרד והוטסה לישראל לרגל יום הולדתה. שבת שנעזר ברשת החנויות ״חלילית״ בסניף יפו, ביצע יחד עם מנהל הסניף פניה אל החנות בספרד, על מנת שיסכימו לייצר עבורה גיטרה מדויקת בדיוק כמו הגיטרה שיש לו.

אז עכשיו יש להם את אותה גיטרה, אחת שמאלית ואחת ימנית. יובל התרגשה ומסרה: "8 שנים בכל יום אני מודה על המתנה הזו שנקראת שלומי שבת. ולגיל 25 קיבלתי מתנה משוגעת, את הגיטרה שיש לו בעצמו רק בגרסה שמאלית שתתאים לי. אין עליך נשמה יקרה שאתה. אוהבת אותך מכל הלב. בכל מקום שאני הולכת מדברים איתי על טוב הלב שלך ברחוב - זה לא משתווה למעט ממה שאתה באמת! תודה על הכל״.

שיהיה במזל! (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
שיהיה במזל! (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)