הודעה חשובה למשרדי הפרסום וההפקה, היכונו היכונו, יש שחקן חדש בשטח והוא עומד להשתלט על חלק ניכר מהפלח השוק שלכם. ניקול ראידמן לא מפסיקה להוציא עוד ועוד שפנים מהכובע ולהפתיע כל פעם מחדש. הדיווה המעושרת, הזמרת, אשת העסקים, קניינית האופנה ואשת הסטייל, האמא המסורה והפעילה הפוליטית והפילנתרופית, מרחיבה שוב את עסקיה. ראדימן שידה בכל, נכנסת הפעם גם לזירת עולם הפרסום וההפקות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

אחרי שהפיקה קליפים מושקעים ברחבי העולם לפרויקט המוזיקלי החדש שלה, פתחה ראידמן חברה חדשה שהיא ״All in“ ומספקת מטרייה רחבה של שירותים ללקוחות שבונים ורוצים להטמיע מותג. החברה החדשה תספק ללקוחותיה את כל השירותים הנדרשים, שעד היום ניתנים על ידי גופים שונים בנפרד. ראדימן תספק את כל השירותים בבית אחד בימיהם פרסום, הפקות, אסטרטגיה שיווקית, ניו מדיה, מחלקות גרפיקה וחדרי עריכה, אולפן הקלטות ועוד. כיאה לראידמן, שלא מבזבזת רגע, כבר יש רשימת לקוחות נוצצת במיוחד והמשרד החדש שלה מונה כבר כ-70 עובדים ויושב במשרדים יוקרתיים במגדלי הארבעה בתל אביב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

במקביל לעסק החדש שמעסיק את הדיווה לאחרונה, אם חשבתם שהפרויקט המוזיקלי המסעיר של ראדימן לצד אקי אבני נגמר, אז טעיתם, כי בימים אלה עומלת ראדימן על הפקה מוזיקלית נוספת, סבב ב' לפרויקט המוזיקלי הקודם שהשיקה. ראדימן תפיץ בקרוב סרטוני טיזר להפקה המוזיקלית החדשה שתתרחש בעוד כשבועיים ועל פי ההבטחות בסרטונים, זה עומד לטלטל את כולנו. אנחנו במתח ואתם?

ראידמן אישרה את פרטי הידיעה.

גם אקי אבני יהיה שם? (צילום: אלכס ליפקין)
גם אקי אבני יהיה שם? (צילום: אלכס ליפקין)