אחרי שפתחה חזית עם גלגלצ ובסוף גם ניצחה כשנכנסה לפלייליסט, הגנה בפוסט על האשמות בפרשיית "משחקי החברה" נגד האמרגן בני פרץ וחטפה מטח של ביקורות קשות, יצאה נגד הזמרות עצמן שלא מפרגנות אחת לשנייה ולא משתפות פעולה עם קולגות בתחום כפי שעושים הזמרים הגברים, מאיה בסוקילה עושה זאת שוב. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הפעם הזמרת והקול הגדול פותחת חזית נגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. בסוף השבוע האחרון העלתה בוסקילה פוסט תמיכה בזמר והפעיל הפוליטי הצל, שיצא נגד ראש עיריית תל אביב וקרא לו להתפטר בעקבות אסון המעלית בהצפות שגרם למותם של שני תושבי תל אביב.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on

הזמרת העלתה וידאו של הצל עם טענותיו הקשות נגד חולדאי והוסיפה כי אין לה מה לחשוש, גם ככה היא לא הוזמנה מעולם להופיע על במות תל אביב: "אני בדרך כלל חושבת שהוא קיצוני פרובוקטיבי, אבל הפעם, אני סוגדת לו, על האמת חסרת פשרות, על רגישות ואכפתיות לתל אביב, העיר שאנחנו גרים בה. והאמת, אין מה לעשות, הוא צודק".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on

"סליחה ומחילה מכל הצדקנים שהבעתי את דעתי וכן אני גרה בצפון תל אביב ועדיין חושבת שהוא צודק. ולא, אני לא מפחדת, גם ככה אף פעם לא הופעתי ביום העצמאות בתל אביב, בוא נראה אם זה יקרה הפעם... למרות. האמת לא מעניין, העיקר שבאמת יקרה שינוי וקרוב לוודאי שלא, כי הוא ראש העיר כבר 20 שנה. בטוח שלא תראו אותי מופיעה בתל אביב בשנים הקרובות בגלל הפוסט הזה, בוא נתחיל בזה שראש העיר ילך לנחם אבלים. גורל ארור ומיותר". הפעם, בניגוד לפעמים הקודמות, זכתה הזמרת באופן מפתיע לתמיכה מלאה בתגובות לפוסט שהעלתה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on