שירלי בוגנים התייצבה אתמול (רביעי) לצילומי הקמפיין של חברת "לאונרדו קוסמטיקה" לשנת 2020. בוגנים לבשה שמלה לבנה שעשתה לנו מיד פלשבק לתחילת שנות ה-90. למי שלא מזהה, מדובר בשמלה הדומה מאוד לאותה השמלה שלבשה השחקנית שרון סטון בסרט שהפך לקאלט "אינסטינקט בסיסי". בוגנים עשתה מחווה מרגשת לסטון ושחזרה את סצנת החקירה מתוך המותחן האירוטי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שירלי בוגנים (צילום: אביב חופי)
שירלי בוגנים (צילום: אביב חופי)

בין צילום לצילום, הדוגמנית סיפרה ל-TMI שעברה לילה ללא שינה, לאחר שבילתה בחדר לידה עם אחותה הקטנה שילדה בת. בוגנים בת ה-46, סיפרה בעבר כי היא ובעלה לירן סרוק מנסים להביא ילד לעולם למעלה משש שנים, אך ללא הצלחה. שירלי איחלה לעצמה שבפעם הבאה זו תהיה היא שתגיע לחדר לידה, ואנחנו נצטרף לאיחולים.

שרון סטון הישראלית (צילום: אביב חופי)
שרון סטון הישראלית (צילום: אביב חופי)

ספרי לנו מה מצלמים פה היום?
"אנחנו מצלמים לחברת "לאונרדו", חשבנו קצת מחוץ לקופסה. ביוטי אבל קצת שונה, קצת אחרת. לא מהביוטי שאנחנו רגילים לראות ביום יום".

עברת לילה לבן עם אחותך בחדר לידה.
"וואו זה היה הלילה הכי מרגש בחיי, אחד הלילות המרגישים בחיי. אחותי הקטנה ילדה בת. הייתי איתה בחדר לידה. תמיד רציתי לחוות את זה והנה זה קרה. בעזרת השם, פעם הבאה זו תהיה אני".

ספרי על קריירת האדריכלות שלך.
"לפני מספר שנים התחלתי קריירה חדשה בעיצוב פנים, למדתי כמובן והיום אני עוסקת בזה. יש לי שותף ויש לנו יחד חברה. זה משהו שתמיד אהבתי, תמיד זה היה חלק ממני, פשוט לא התחלתי את זה כי הייתי עסוקה בעולם הדוגמנות".

גם יפה וגם אדריכלית (צילום: אביב חופי)
גם יפה וגם אדריכלית (צילום: אביב חופי)

מה דעתך על הדוגמניות של הדור החדש, למשל עדן פינס שמצטלמת מאוד פרובקוטיבי ומקבלת ביקורת רבה על כך?

"אני חושבת שהעולם היום קצת פרוץ ואנשים מרשים לעצמם להביע את דעתם וקצת שוכחים שמאחורי כל תמונה או כל דוגמנית או כל פנים, מישהי שיכולה להיפגע. אני אומרת שאם אין ביקורת טובה אז עדיף לא לדבר ושכל אחת תעשה מה שטוב לה ומה שמרגיש לה נכון. מי אני שאבוא ואשפוט דוגמניות אחרות? הדוגמניות היום מביאות המון צבע, המון תסיסות ומשהו מעניין. אם זה משהו שעושה לה טוב, היא בכלל מדהימה לדעתי. שכל אחד ישמור את הביקורת שלו לעצמו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eden Fines עדן פינס (@edenfines) on

מה נאחל לך לשנת 2020?
"בריאות, אושר, הרחבת משפחה. זה הכי חשוב".

שירלי בוגנים (צילום: אביב חופי)
שירלי בוגנים (צילום: אביב חופי)