> מורן אהרוני היא הסטארית הבלתי מעורערת של “הכוכב הבא", אבל הבעיה היא שלהצלחה יש מחיר והיא תפסה אותה בין מעברי דירה. שעות הצילומים הארוכות לא אפשרו לזמרת להעתיק את מגוריה לדירה החדשה, אז בינתיים היא ביחידת הדיור המשפחתית ברחובות, עד שהלו"ז יאפשר לה לחזור לעיר הגדולה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

>הפתעה ענקית לשחקן שלמה וישינסקי, שהקים יחד עם אשתו לשעבר, אסנת שיר־וישינסקי, ועם התיאטרון הקאמרי את “קרן ליאור וישינסקי תרבות ואמנות לחיילי צה"ל" לזכר בנם שנהרג בציר פילדלפי בשנת 2004. בסיום הצגת “הגלולה" בבית לסין, שבה מככב וישינסקי, התייצבו על הבמה הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, וראש אכ"א, האלוף מוטי אלמוז, ובירכו אותו על הולדת אדם, הנכד המשותף לאסנת ולו. הבת דנה והבעל דניאל היו והתרגשו. וישינסקי עצמו, שלא ידע דבר על המבצע הסודי המתוכנן של צמרת צה"ל, לקה בהלם ובאלם.

שלמה וישנסקי, צילום: אריאל בשור
שלמה וישנסקי, צילום: אריאל בשור

>והסבתא המאושרת, אסנת שיר־וישינסקי, שוקדת בימים אלו על מופע קומי משותף עם שאול מייזליש ברוח המסורת היהודית. מופע הבכורה ייערך עבור עמותת “משפחה אחת", המסייעת לנפגעי טרור ומשפחות שכולות. בינתיים שחררה שיר־וישינסקי, שיר ראשון מהמופע המתוכנן לרדיו, ביצוע מרגש ומצמרר ללחן שלה עם מילות תפילת “קדיש".

דנה וישנסקי, דניאל שוהם, שלמה ואסנת וישנסקי, צילום: אביב חופי
דנה וישנסקי, דניאל שוהם, שלמה ואסנת וישנסקי, צילום: אביב חופי

>ואפרופו עריקות. יוסי טאטיקה, מי שהיה במשך שנים דוברו הצמוד והנאמן של דוד ביטן, חצה את הקווים והיום הוא מריץ את המפלגה המאוחדת של העבודה, גשר ומרצ. 

טאטיקה, נאמנות זו מילה גסה? ממש חצית את הקווים.
“אני לא מבין למה זה מעניין בכלל".

היית כל כך מזוהה עם ביטן, דיברת בשבחו, בחפותו, על כל במה אפשרית.
“אני בכלל לא אייטם. מה האייטם בי?".

אתה מאמין שדוד ביטן חף מפשע?
“בוודאי".

אתה עוד אוהב אותו כבן אדם?
“בוודאי".

ביטן אמר משהו על המעבר החד?
“הוא מפרגן. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד נאמן ללקוחות שלי". 

דוד ביטן, נתת לו את ברכת הדרך?
"הוא קיבל מהם הצעה טובה וזה המקצוע שלו, ומאחר שבליכוד הוא לא עובד כבר המון זמן, אז אין לי כל בעיה עם זה".

דוד ביטן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דוד ביטן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

>מותג האופנה RETEMA ערך אודישנים לשבוע האופנה 2020 במתחם שרונים בהוד השרון, לנשים במידות 42 ומעלה עם השופטים מוטי רייף, הקונדיטורית קרין גורן, השורדת והדוגמנית שמחה גואטה ומעצבת המותג רתם לויתן.

מוטי רייף, שמחה גואטה, צילום: שוקה כהן
מוטי רייף, שמחה גואטה, צילום: שוקה כהן

מוטי רייף, קרין גורן, צילום: שוקה כהן
מוטי רייף, קרין גורן, צילום: שוקה כהן

>באירוע יום ההולדת של המנטור אלון אולמן ב"סלון" של אייל שני נראו הרבה כוכבי כדורגל, ביניהם אלי גוטמן ויוסי בניון

>רבים חושבים שאלון היה שחקן כדורגל בצעירותו, אז המיתוס הזה נופץ באירוע כאשר בסרט המושקע שהפיקו לכבודו, שבו כיכב השחקן ליאור כלפון, נחשף כי היה דווקא כדורסלן מצטיין בצעירותו. הקשר של אולמן לכדורגל נולד רק בשנים האחרונות, בתקופת היותו המאמן המנטלי של נבחרת ישראל בכדורגל.  

>קבוצת MORAZ הבינלאומית חברה למנחת הטלוויזיה עדי שילון לטובת הובלת קמפיין צילום לקידום מוצרי החברה. 

עדי שילון, צילום: עדי אורני
עדי שילון, צילום: עדי אורני

>דיווח אחרון מהפרבר היוקרתי. חדוה עמרני, הזמרת הישראלית המיתולוגית עם להיט הענק ״אני חולם על נעמי״, שעשתה כבר בשנות ה־70 רילוקיישן לבברלי הילס, רכשה ביחד עם בעלה, האורולוג ד״ר דדלי דנוף, דירה בקומה 22 במגדלי מנהטן המבוקשים, בפארק צמרת בהרצליה. בכוונתה של עמרני לבלות בישראל לפחות שליש מהשנה. את העסקה הסקסית רקחה מתווכת האלפיון, עו״ד שירה אוריון.