זמן קצר לאחר שקראתם ב-TMI כי הזמרת ריהאנה נפרדה מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, חסן ג'מיל, המיליארדר הסעודי, מגזין ה-SUN דיווח שהיא לגמרי המשיכה הלאה ולא מסתגרת בביתה עם חבילת טישו וגלידה. על פי הדיווחים, למרות שהגיעה לאירוע בשבוע שעבר יחד עם האקס והחבר הטוב, הראפר דרייק, הזמרת דווקא מבלה את זמנה הפנוי עם ראפר אחר, אייסאפ רוקי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Province - New Music Blog (@prvnceuk) on

השניים בילו בטיול משותף לניו יורק ולפי מקורבים אליהם "הם חלקו סוויטה משותפת במלון בו שהו". המקורב מיהר להרגיע את הרוחות וטען: "עם זאת, ריהאנה לא ממהרת לקבוע את הסטטוס שלהם, כי הרגע היא נפרדה מבן זוגה הקודם. הם ממש נהנים מחברתם אחד של השנייה ולוקחים את הדברים לאט".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by instasound9ja (@instasound9ja) on

המקור הוסיף: "זה ממש סתמי ביניהם והיא לא חושבת שיש לה עתיד עם רוקי. היא התחדשה בתואר רווקה והיא רוצה לעשות כיף". כזכור, ריהאנה וג'מיל יצאו במשך שלוש שנים. זמן קצר לאחר הפרידה, היא תועדה באירוע עם האקס דרייק, אך גורם אמר ל-PAGE SIX, שהם לא חזרו האחת לזרועות השני. 

כבר בשנת 2013 ריהאנה ואייסאפ רוקי נצפו יחד שלפי עדים לאירוע "הם שיחקו בבריכה. הם לא התנשקו או משהו, אבל נראו מאוד חברותיים". אייסאפ רוקי בן ה-31 יצא בעבר עם קנדל ג'נר במשך כשנה ונשארו בידידות קרובה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by thebasement_int (@thebasement_int) on