באמצע החורף הקר והגשום, דנה זרמון הצטלמה בהלבשה תחתונה למותג "אינטימה" בווילה בגבעת נילי בצפון.

דנה זרמון בקמפיין לאינטימה (צילום: יח''צ)
דנה זרמון בקמפיין לאינטימה (צילום: יח''צ)

> המרכז הרפואי Clinic VIV ערך אירוע השקה במרפאה בהרצליה, שאותו אירח ד"ר צחי וידר, בעלי המרכז. לאירוע הגיעו עשרות לקוחות המרפאה, וביניהם חזאי "רשת 13" דני רופ, שהגיע למרות מזג האוויר הסוער ששרר בחוץ.

> ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, נבחרה להנחות לצדן של סנדרה רינגלר וגליה תורן חן, את תוכנית הלייפסטייל “מילון היופי", המשודרת מדי יום שבת בערוץ 13.

גליה תורן חן, סנדרה רינגלר, להבית אקרמן (צילום: אסף לוי)
גליה תורן חן, סנדרה רינגלר, להבית אקרמן (צילום: אסף לוי)

> אדי גנדלמן, מנהל הנציגות הישראלית של Anker Innovation שנפתחה באחרונה, הגיע לביקור בעמותת יוניסטרים והחליט לתרום מקרנים חדשניים מטעם אנקר לעמותה, שעוסקת ביזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. המקרנים ישמשו ללמידה והעצמה של בני נוער במרכזי יוניסטרים ברחבי הארץ.

> מי שרוצה לצחוק וליהנות, וגם לעשות מצווה גדולה, מוזמן ביום רביעי הקרוב לאולם המופעים בכפר נהר הירדן למופע התרמה למען ילדי הכפר. המופע הוא של הד"ר והסטנדאפיסט, צחי בן ציון, “אוכל, שתייה, גבר, אישה". כל הכנסות המופע מיועדות למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, שזוכים לשבוע נופש בחינם במתקניו של הכפר היפהפה. שבת שלום של מצוות טובות גם לכם. 

> מה המכנה המשותף בין עו״ד ברק כהן ורקפת רוסק־עמינח? לא תאמינו, אבל ליאורה התעדכנה כי השניים יחגגו מחר, 1 בפברואר, את יום הולדתם. בנפרד, כמובן. 

כהן, אין הנחות מיוחדות לבני ובנות מזל דלי?
“השכינה הברוכה קשרה את גורלנו".

> ליאורה גילתה עוד אזרחית שמודאגת מחילופי הווטסאפים הבלתי ייאמנו שנחשפו לאחרונה בין יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נוה, לבין נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין.

ענבל אור, אפשר לדעת מה הרתיח אותך כל כך?
“הגשתי תלונה במשטרה נגד עו"ד נוה, נגד השופט אורנשטיין ונגד ד"ר אביחי מנדלבליט שלא פתח בחקירה. אני מניחה שבימים הקרובים אסיים לכתוב את הקובלנה הפלילית נגד המעורבים בפרשה ואנחנו צפויים לקבל בימים הקרובים את ההחלטה לגבי צווי איסור הפרסום שביקשתי להסיר מהחומרים המצויים במכשיר הנייד של עו"ד אפי נוה המוחזקים על ידי משטרת ישראל. אני ממשיכה להילחם בכל הכוח בשחיתות הקיימת במערכת בתי המשפט. אני סבורה ומאמינה שהמלחמות שלי בסופו של דבר יישאו פרי והאמת תצא לאור והצדק ייעשה".

ענבל אור (צילום: אבשלום ששוני)
ענבל אור (צילום: אבשלום ששוני)

> הזמיר ההולך ובא של ש"ס, בני אלבז, התחתן עם בת הזוג הנוכחית, סנדי

אלבז, לא נמאס לך לשבור לבבות וכוסות?
“היי ליאורה, אני באמת לא מעוניין להגיב לנושא, מסיבות שלא אוכל לפרט. קיבלתי החלטה לא לדבר בתקשורת על החיים הפרטים שלי".

לפני כמה חודשים הצהרת שאתה חוזר לגור בארץ.
“מת כבר לחזור לארץ לתמיד. רע לי כאן. כסף יש כאן, זה נכון, אבל הלב שלי בארץ".

בני אלבז (צילום: פלאש 90)
בני אלבז (צילום: פלאש 90)

>כוהנת השירה בציבור, עינת שרוף, השתתפה בהקראת מחזה של רוני קובן העוסק, איך לא, בשירה בציבור, ויעלה בקרוב בבית לסין.

שרוף, עוד בשורה לאוהדים השרופים?
“השתתפתי כיועצת בנושא השירה בציבור. המחזה עולה עוד חודשיים. השם שלו הוא ‘אינטימיות׳. הוא מספר על אלמנת צה"ל שעוסקת בשירה בציבור והיא לוקחת את זה גם לחיים הפרטיים שלה". 

עינת שרוף (צילום: מאיר כהן)
עינת שרוף (צילום: מאיר כהן)