לפני פחות משבועיים, פמלה אנדרסון בת ה-52 ומפיק הסרטים ההוליוודי, ג'ון פיטרס בן ה-74, נישאו בטקס קטן ואינטימי במליבו ונדרו נדרים לחיים משותפים עד שהמוות יפריד ביניהם. בטקס נכחו שני ילדיה של אנדרסון, ברנדון ודילן, שלוש בנותיו של פיטרס ואפילו גרושתו. כנראה שהמוות לא יפריד בין אנדרסון ופיטרס שהספיקו לפרק את החבילה לאחר 12 ימים בלבד כזוג נשוי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corriere Moda (@modacorriere) on

בהודעה ששחררה ל"הוליווד ריפוטר" מסרה אנדרסון: "מאוד נעריך את התמיכה שלכם בזמן שניקח לעצמנו זמן בנפרד כדי להעריך מחדש את מה שאנחנו רוצים מהחיים ואחד מהשנייה. החיים הם מסע ואהבה היא תהליך. החלטנו יחד לדחות את הוצאת תעודת הנישואים הפורמלית כדי לבנות אמון בתהליך. תודה על כך שאתם מכבדים את הפרטיות שלנו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Match Celebrity (@parismatch_celebrity) on

למרות שכל אחד מבני הזוג היה נשוי ארבע פעמים קודם לכן, הפרידה של השניים הגיעה בהפתעה גמורה (או שלא) לאחר שבימים האחרונים העלתה אנדרסון לחשבון האינסטגרם שלה תמונות אוהבות עם מי שהיה בעלה. על פי הדיווחים, הנישואים של השניים נראו מבטיחים מהסיבה שאנדרסון ופיטרס יצאו יחד לפני כשלושים שנה והחליטו לחדש את הקשר בתקופה האחרונה. "יש הרבה בחורות יפות ויכולתי לבחור בכל אחת, אבל במשך 35 שנה רציתי רק את פמלה. אני אשמור עליה ואתייחס אליה בצורה הכי טובה, כמו שמגיע לה", מסר פיטרס ממש אחרי החתונה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boda secreta #PamelaAnderson se casó con el productor #JonPeters ¡Fue la quinta boda para ambos!

A post shared by ¡Hola! Argentina (@holaarg) on

רק נזכיר שזהו תהליך הגירושים החמישי שאנדרסון עוברת ופיטרס מצטרף לרשימה מכובדת במיוחד. בשנת 1998 התגרשה אנדרסון מבעלה הראשון ואבי שני ילדיה – טומי לי. כמה שנים לאחר מכן, נישאה לקיד רוק, נישואים שהחזיקו מעמד ארבעה חודשים בלבד ובהמשך נישאה לריק סלומון פעמיים. ב-TMI מחכים לחתונה הבאה של אנדרסון. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Pamela Anderson Foundation (@pamelaanderson) on