מסתבר שהדלת של מדונה תמיד פתוחה לנסיך הארי ומייגן מרקל, לא ברור אם בגלל שהיא נחמדה או בגלל האהבה שלה לבריטניה. אתמול (שלישי) הציעה הזמרת בת ה-61 את דירתה בניו יורק לדוכס והדוכסית מסאסקס להשכרה, בעקבות הדיווחים האחרונים על הזוג ששוהה בקנדה עם בנם ארצ'י בן השמונה חודשים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מדונה (צילום: אורית פניני)
מדונה (צילום: אורית פניני)

הזמרת האייקונית, שרק לאחרונה הגיעה לביקור בישראל בעקבות ההופעה שלה באירוויזיון, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון של עצמה מדברת על הזוג המלכותי, שהודיעו על החלטתם לפרוש מתפקידי המלוכה הרשמיים בחודש שעבר, והפצירה בזוג "אל תברחו לקנדה, משעמם שם". בקליפ ניתן לראות את מדונה, תושבת בריטניה לשעבר, יושבת מול מראה באמצע סשן איפור-שיער ומהרהרת בדבר החלטתם של הזוג לעבור לקנדה. "האם מייגן והנסיך הארי רוצים להשכיר את הדירה שלי בסנטרל פארק מערב?", הציעה הזמרת בנדיבות, "זו דירת שני חדרים עם מרפסת ויש לה את הנוף הכי יפה של מנהטן".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna) on

זו לא הפעם הראשונה שכוכבי הוליווד מציעים את ביתם ועזרתם לבני הזוג, כך למשל בילו הארי ומייגן את אחת החופשות שלהם באחוזה היוקרתית של אלטון ג'ון שנמצאת בניס, צרפת. "אמו של הנסיך הארי, הנסיכה דיאנה, הייתה אחת החברות הכי יקרות שלי. אני חש שזה מחובתי להגן על הארי ומשפחתו מפני חדירת העיתונות לפרטיותם של הדוכסים".

אלטון ג'ון, הנסיך הארי (צילום:  PAUL HACKETT/Getty images)
אלטון ג'ון, הנסיך הארי (צילום: PAUL HACKETT/Getty images)

חברות נוספות של מייגן מהתעשייה ההוליוודית, ביניהן הטניסאית המפורסמת סרינה וויליאמס, מנצלות כל הזדמנות כדי לדבר בשבחה ולטהר את שמה. "לא ידעתי שיש תקשורת שלילית שם בחוץ. ברגע שאני רואה את שמה של מייגן בכותרת - אני פשוט לא קוראת את הכתבה. לא יכולתי לבקש חברה יותר טובה ממנה, היא נמצאת שם תמיד, ברגעים הטובים, הכואבים והגדולים - היא תמיד שם", אמרה וויליאמס.

למרות שהארי ומייגן עדיין לא הוציאו הודעה רשמית על המקום בו ישתקעו, הרבה חושבים שהזוג שמים עין על קנדה, בעקבות הודעתם על כך שיחלקו את זמנם בין בריטניה לצפון אמריקה. שיהיה בהצלחה!

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)