אגם רודברג, שנבחרה לגלם את השחקנית והדוגמנית ענת אלימלך ז"ל בסרט על חייה שישודר הערב (חמישי) בקשת 12, דיברה רבות בתקופה האחרונה על מצב האלימות נגד נשים בארץ, על הקושי הנפשי שעברה במהלך צילומי הסרט ועל התחושות לשחק את תפקיד חייה. עכשיו, החליטה אגם, שמשחקת את אחד התפקידים הדרמטיים בקריירה שלה, לעשות מעשה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

למי שלא זוכר, ענת אלימלך נרצחה על ידי בן זוגה, דוד אפוטה, שהיה אובססיבי כלפיה. רודברג, שרק לאחרונה חשפה שהייתה בעצמה קורבן למערכת יחסים אובססיבית, העלתה היום (חמישי) לחשבון האינסטגרם שלה פוסט ובו סיפרה על החלטתה לתרום את משכורתה מצילומי הסרט למקלט לנשים מוכות בדרום הארץ. "לכל אישה זה יכול לקרות, אני גם הייתי במערכת יחסים עם בן אדם אובססיבי כפייתי‎. זה מתחיל כמערכת יחסים טובה וכיפית ואז משהו מתחיל להישבר, ועוד להישבר ועוד להישבר באמון", סיפרה רודברג בראיון לחדשות 12 על שחוותה.

''ענת אלימלך: הילדה הכי יפה בירושלים'', אגם רודברג, רוי מילר (צילום: צילום מסך קשת)
''ענת אלימלך: הילדה הכי יפה בירושלים'', אגם רודברג, רוי מילר (צילום: צילום מסך קשת)

בפוסט המרגש כתבה השחקנית על מה שהביא אותה לקבל את ההחלטה לתרום את כספה: "ענת אלימלך נרצחה על ידי בן זוגה אבל היא לא היחידה. מאז 2011 ועד היום נרצחו עוד 169 נשים אחרות על יד בני זוגן. חלקן מתלוננות לפני על אלימות מצד בן זוגן וחלקן לא בעקבות הבושה, הפחד מהבן זוג והפחד מה יהיה הלאה עם חייהן".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Agam Rudberg Krubiner (@agamrudberg) on

"לאורך כל חיי תמיד אמרו לי שאני דומה לענת אלימלך. היו לנו קווים משיקים בקריירה ואפילו הסוכן הראשון שלי, רוברט (רוברטו בן שושן), חזר ואמר לי שמתישהו אצטרך לספר את הסיפור שלה. לימים קיבלתי את התסריט על סיפור חייה".

"לפני שנה וקצת ראיתי פוסט של אסי עזר בו סיפר שהחליט לתרום את המשכורת שלו מהארויזיון לאיגי - ארגון הנוער הגאה. חשבתי לעצמי שזה מעשה יפה ומעורר השראה, וזה חלחל בי".

"ואכן, כבר שצילמתי את הפרוייקט הזה הרגשתי שזה מה שאני צריכה לעשות עם הכסף. לתרום אותו למטרה. שהוא לא שלי בכלל וכך עשיתי. חשבתי הרבה אם לכתוב שתרמתי את הכסף, הרי בגילוי יש משהו לא צנוע, קצת ״שוויצרי״. אבל, כמו שהמעשה של אסי חלחל בי, אני מקווה שזה יעורר השראה במישהו נוסף וגם הוא או היא יחליטו לעשות מעשה ולתרום בעצמם למטרה שנוגעת ללבם". שאפו!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Agam Rudberg Krubiner (@agamrudberg) on