תגידו מזל טוב לג'ניפר אניסטון! הכוכבת האהובה חגגה אתמול (שלישי) יום הולדת 51 ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תודה גדולה לכל חבריה ומעריציה, שהתפנו משגרתם היומיומית ושלחו לה שלל איחולים וברכות. בין רשימת המברכים הארוכה, היה גם לא אחר מאשר ג'סטין ת'רו, מי שהיה בעלה במשך שנתיים וחצי עד שהודיעו על פרידה בפברואר לפני שנה, ששלח ברכת יום הולדת לבבית ועוקצנית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בימים יפים יותר. ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו (צילום: Splashnews)
בימים יפים יותר. ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו (צילום: Splashnews)

מסתבר שהשניים נשארו חברים טובים אחרי הגירושים, אם השחקן והאקס הרשה לעצמו להסתלבט עליה קצת. "(ג'ניפר) לוקחת את 2020 ועוד שנים רבות כמו...", כתב ת'רו בסטורי שהעלה והוסיף מדבקה של חיה טורפת, יחד עם תמונת שחור לבן קורעת של כוכבת "חברים" באמצע מה שנראה כמו ספק התקף עצבים קל, ספק ריצה. "מזל טוב בי!"' הוסיף ת'רו. 

הסטורי המדובר של ג'סטין ת'רו (צילום: אינסטגרם)
הסטורי המדובר של ג'סטין ת'רו (צילום: אינסטגרם)

חברים נוספים שאיחלו לג'ניפר ברכת מזל טוב אוהבת היו חבריה לתכנית המצליחה "חברים", שעסוקים בימים אלה בסגירות אחרונות של פרק האיחוד ועל הסכום שישולם להם, ביניהם קורטני קוקס, חברתה הקרובה, ומתיו פרי.

"לא משנה כמה תנסו... ג'ניפר אניסטון יש רק אחת. יום הולדת שמח חברתי היקרה! אני אוהבת אותך!", כתבה קוקס, יחד עם סלפי משותף של השתיים שנראות כמו תאומות עם משקפיים, לבוש ותסרוקות תואמות. פרי, שרק לאחרונה הצטרף (באיחור קל) לאינסטגרם, פרסם פוסט עם תמונה ישנה של השניים וכתב פשוט "מזל טוב, ג'ני!!!"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial) on

ריס וויתרספון, שמשחקת לצידה של אניסטון בסדרה "תכנית הבוקר", סדרת הדגל החדשה של אפל TV, בירכה גם היא את אניסטון בברכה שגרמה לנו לקנא: "מזל טוב ג'ן! לא יכולתי לבקש חברה ושותפה טובה יותר להגשים את כל החלומות שלי. החיים הרבה יותר טובים כשאת חלק מהם". פשוט מרגש! חברה נוספת שבאה להרים לכבוד יום הולדתה של אניסטון, היא אלן דג'נרס, שהעלתה סרטון טיקטוק מתוק של כמה מהרגעים היפים ביותר של השתיים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellen DeGeneres (@theellenshow) on

מי שעוד הצליח להפתיע את אניסטון, הוא המגזין "Interview" שפרסם בהפתעה תמונת שער של הכוכבת בהמשך לראיון שערכה לה סנדרה בולוק. בראיון סיפרה ג'ן על השנה האחרונה בחייה ושיתפה מזיכרונות ילדותה הפחות טובים: "אני חושבת שזה נבע בעיקר מהסיבה שגדלתי בבית לא יציב ושהרגיש לא בטוח". כשנשאלה מה היא מאחלת לעצמה לעתיד, השיבה הכוכבת שהתבטאה בעבר נגד הלחץ שמופעל עליה להביא ילדים, כי היא רואה רגעים יפים שמופיעים לה בראש. "זה פחות דברים שאני רואה את עצמי עושה פיזית, יותר רגעים יפים שמופיעים לי בראש. אני רואה את הים, אני מריחה אוכל מתבשל, אני שומעת צחוק, ואני רואה ילדים רצים. זה מה שהמוח שלי רואה".

זו כנראה הולכת להיות השנה של אניסטון, שרק לפני פחות מחודש זכתה בפרס "השחקנית הטובה" בטקס פרסי הסאג, והעלתה מחדש ספוקלציות בנוגע למערכת היחסים שלה עם האקס המיתולוגי, בראד פיט. אגב פיט, חושבים שהוא קנה לה מתנת יום הולדת?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on