> לבה הטוב של ליאורה נשבר לרסיסים כשדווח לה שסוזי, בת הזוג הטרייה יחסית של המיליארדר מיכאל צ׳רנוי, נראתה ממררת בבכי בקומת הקרקע בקניון ג׳י בפארק צמרת בתל אביב, שם נוהג בן הזוג לבלות בבתי קפה.

סוזי, תגידי לי שזה לא בגלל מיכאל.
“אני לא מתכוונת לענות לך, ואני לא יודעת מאיפה מגיע אלייך מידע לא נכון, אבל אני מבקשת לא להתקשר אליי יותר".

את וצ׳רנוי עדיין ביחד?
(ניתוק).

מיכאל צ'רנוי עם גרושתו ניקול ראידמן(צילום: רפי דלויה)
מיכאל צ'רנוי עם גרושתו ניקול ראידמן(צילום: רפי דלויה)

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

> סוף־סוף נרשמה התחממות בחמולת תבורי־באומן: רנה, הבן של יהודית, התקשר לאחל לשימי מזל טוב ליום הולדתו.

שימי, בן חורג, סימן לבנים אמיתיים?
“היית מאמינה?".

שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אבשלום שושני)
שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אבשלום שושני)

> מלחמת עולם בין שני הבסטים לשעבר של הגברת הראשונה, ניר חפץ ורוני מאנה, לבין הנוכחי, רני רהב, פרצה השבוע אחרי שרן בוקר מ־YNET העלה תמונה של מאנה וחפץ מסובים בבית הקפה “טורקיז" בתל אביב. רהב הגיב מיד במחמאה: “מצא מין את מינו, שבת שלום". מאנה הגיב מיידית בציוץ אגרסיבי שהסתיים במשפט: “לאה ויצחק רבין מתהפכים בקבר שלהם. לקקן תחת". גם חפץ לא נותר חייב ובישר לרהב כי הוא יככב בספר שהוא עומד להוציא. 

ליאורה, כהרגלה, יצאה מיד לתחקיר מעמיק כדי לבדוק מה מחכה לנו בספרו של חפץ, וגילתה כי לא מדובר בפרק אחד על רהב אלא בשניים. הראשון על התרחשויות מתקופת אי.די.בי, אז עבדו חפץ ורהב צמוד־צמוד במשך כמעט שלוש שנים, גם אישית עם נוחי דנקנר וגם עם חברות הקבוצה ובהן סלקום, ישראייר, כלל ביטוח, שופרסל ועוד. הפרק השני אמור לכלול תיאורים על יחסי רהב ומשפחת המלוכה, כולל סיפורים על אחורי הקלעים של אירועים כמו שבוע האופנה, ביקורה של מריה קארי בארץ, אירוע יחצני של אל־על ועוד.

אגב, רני רהב הוא לא איש התקשורת היחיד שיוזכר בספר. לתשומת לבם של איילת פריש, עמית סגל, יעקב ברדוגו, שמעון אלקבץ, עקיבא ביגמן, אילן ישועה, רינה מצליח ואיילה חסון.

מאנה, מה יש לך נגד רהב?
“לפני שהוא מטיף לי מוסר שיבדוק מה משפחת רבין חושבת על רני לקקני".

חפץ, להמתין לשבוע הספר?
“ליאורה יקירתי, אני מציע שתפני לסופר. כלומר לעורך הדין שלי, אילן סופר".

את תגובתו של רהב לא ניתן היה להשיג.

רני רהב (צילום: ''בית תפילה ישראלי'')
רני רהב (צילום: ''בית תפילה ישראלי'')

>שלחו ברכת מזל טוב לרך הנולד במשפחת בוהדנה־קובו. ביום שני בבוקר הגיח לעולם הסייח מון (ירח), שנולד בליל ירח מלא לאמו הסוסה סטאר. לאם ולתינוק שלום.

מירי בוהדנה (צילום: אריאל דנינו)
מירי בוהדנה (צילום: אריאל דנינו)

>ירון שלו, השף ממסעדת “טוטו" המפורסמת, נפל גם הוא לבור הריאליטי. בפורמט שבו הוא משתתף מתחלפים המסעדנים במסעדותיהם. אז בעוד שגב משה הגיע למסעדת "טוטו" והעובדים לא ידעו את נפשם מהקסם של הבחור, נכנס שלו למסעדה של שגב ולא הסכים להתחיל לבשל אם לא מקרצפים את הרצפה.

שגב, זכית בטוטו?
“ירון שף ענק. אני אוהב אותו וחבר שלו. כשהוא היה בן 17, הוא בא עם סבתא שלו לאכול אצלי ב׳תמוז׳. אנחנו שונים לגמרי באופי ובסגנון הבישול. הייתה חוויה מטורפת לצוותים שלי, והיה לי מצחיק, מלחיץ, מעניין, מרתק ומרגש! אחרי 21 שנות מסך עשיתי משהו אחר, יצאתי מאזור הנוחות ואת האמת, אהבתי".

ירון שלו לא העביר תשובה עד סגירת הגיליון.

>יעקב ברדוגו וח"כ לשעבר יגאל גואטה, שני כוכבי סקר ה־TGI ברדיו, נקלעו יחדיו לקורס נהיגה מונעת.

גואטה, תרגיע אותי. אני מקווה שלא דרסת אף אחד.
“אכן, הייתי בקורס נהיגה נכונה, לא נעדרתי מהרדיו אפילו ליום אחד".

ברדוגו, אתה לא עוצר בצהוב?
“כמו כל אזרח מילאתי את חובתי. באשר לאחרים תפני אליהם".

יעקב ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יעקב ברדוגו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> הכנס השנתי של העיתון ״בשבע״ ייערך הפעם ללא יו״ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. זה התחיל כשמנחם טוקר, כוכב הרדיו והטלוויזיה החרדי, דרש להוציא אותו מרשימת המכובדים. זאת לאחר שבשיחה מפתיעה מהרדיו עם אלה, רעייתו של ליברמן, הוא לא הצליח לשכנע אותה לגרום לבעלה לחזור בו מדבריו נגד החרדים.

טוקר, מה עם חופש הדיבור?
״יש לי אלרגיה מיוחדת לאנשים שסובלים מאלרגיה לאנשים כמוני״.

ליברמן, החרם הזה מסייע לקמפיין, לא?

מישראל ביתנו נמסר: “אין לנו מושג מי הוא מנחם טוקר ומה הוא דרש, אולם לאור ההתקפות הבוטות וההשתלחויות בחודש האחרון מצד עיתון ‘בשבע׳ נגדנו, מבלי שניתנה לנו היכולת להגיב, ח"כ ליברמן ביטל את הופעתו בכנס".

>העורכת הכלכלית והמגישה של ערוץ "קשת 12", קרן מרציאנו, הייתה אמורה להגיע למלון “הרודס" באילת להנחיית הפאנלים בכנס התאגידים המקומיים ברשויות המקומיות, שנמשך יומיים. ביום הראשון היא הודיעה על ביטול בשל אובדן הקול, ומי שהציל את המצב היה יואב לימור, שהוקפץ והוטס במהירות. למחרת, בעזרת הרבה תה צמחים ודבש, חזר הקול למרציאנו, שהנחתה בכישרון רב, והכל שב על מקומו בשלום. 

קרן מרציאנו (צילום: פלאש 90)
קרן מרציאנו (צילום: פלאש 90)

> אלישבע מזי"א, מנכ"לית החאן הירושלמי, גייסה את אמה המחזאית עדנה מזי"א לבייביסיטינג לנכדה הטרייה שלה. על בימת תיאטרון החאן התקיימה באותה שעה הצגת צהריים ל"סיפור על אהבה וחושך" שעלתה השבוע כבכורה. בקהל נראה גם השחקן אוהד קנולר, שהגיע ללוות את בנו פטר, המגלם בהצגה את עמוס עוז הילד, לסירוגין עם השחקן יונתן בר אור.

מזי"א, מתי גם הילד שלך יתחיל לשחק?
“האמת היא שלא חיפשתי בייביסיטר כי היא מאוד קטנה ואמא שלי הבייביסיטר הכי טובה שיש, אז היא גויסה מראש".

> משלחת של 50 הוגי דעות, פוליטיקאים ואנשי ציבור חזרה השבוע מכנס השלום העולמי בקוריאה הדרומית. האירוע מומן כולו על ידי ידוענית דרום קוריאנית שהזמינה אלפי אורחים מרחבי העולם על חשבונה, כולל טיסות במחלקת עסקים ואירוח הכל כלול.

מי שארגנה את הזוכים המאושרים ועמדה בראש המשלחת הישראלית היא יו"ר הכנסת לשעבר וכמעט הנשיאה, דליה איציק. עוד השתתפו: השייח' סאלח טריף, חיים קורן, שהיה שגריר ישראל במצרים, חיליק בר, אכרם חסון ועוד. יומיים לפני חזרת הזוכים לישראל פרסם משרד הבריאות כי בשל החשש להדבקות נגיף הקורונה על החוזרים מקוריאה הדרומית להימנע ממגע עם בני אדם למשך 14 יום.

בוקר טוב לדליה איציק, את בבידוד?
“לפני שיצאנו בדקנו את נושא הבריאות והתאפשר לנו לצאת. ביציאה, דרום קוריאה לא הייתה ברשימה. גם היום לא. רק מי שיש לו תסמינים. הנה אנחנו כאן והכל בסדר".

דליה איציק (צילום: ניר קידר)
דליה איציק (צילום: ניר קידר)

> חברת ALD אירחה את כנס החדשנות הבינלאומי באולמי לאגו בראשון לציון, בשיתוף המכון הישראלי לאיכות, חדשנות ומצוינות (IIQIE). באו והתרשמו: ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, הבעלים ומקים החברה זיגמונד בלובנד מנכ"ל החברה, דותן משה משנה למנכ"ל, הסמנכ"לית הבכירה ומנהלת מכללת ALD יפית בוכריס, שהפיקה וארגנה את הכנס המרשים, שלמה ליכטנשטיין מנכ"ל המכון הישראלי לאיכות, חדשנות ומצוינות, ושגרירים מרחבי העולם.

זיגמונד בלובנד, רז קינסטליך, יפית בוכריס (צילום: עידן גרוס)
זיגמונד בלובנד, רז קינסטליך, יפית בוכריס (צילום: עידן גרוס)

> דמות לא שגרתית נצפתה בשבוע שעבר בפרדסי ישראל - “הנסיך הארי". לא מדובר בביקור אמיתי ורשמי, אלא בצילומים לקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות לפיקדון “תפוז". במסגרת הקמפיין צולם פרזנטור הבנק דביר בנדק, יחד עם ריס וויטוק, הכפיל מספר 1 של הנסיך הארי, שזכה במקום הראשון בתחרות הכפילים של הנסיך הארי באירופה. 

דביר בנדק וריס וויטוק (צילום: אילן בשור)
דביר בנדק וריס וויטוק (צילום: אילן בשור)

> נועה בר יעקב, מנכ"לית מועדון הצרכנות “מכבי שפע", בשיתוף עו"ד דנה הירשברג, היועצת האסטרטגית של המועדון, חתמו בימים אלה על הסכם עם אבי זיו, מנכ"ל חברת freefit, שיאפשר ל־140 אלף חברי מועדון “מכבי שפע" להיות מנויים בכ־800 חדרי כושר ומועדוני ספורט ברחבי הארץ במחירים מסובסדים.

נועה בר יעקב, אבי זיו, דנה הירשברג (צילום: מורג ביטן)
נועה בר יעקב, אבי זיו, דנה הירשברג (צילום: מורג ביטן)

> בשבוע שעבר הסתיים ברשת מסעדות "טנדורי" מרתון אירוח והסעדה של תיירים מהודו שהגיעו לביקור בישראל. במשך שלושה חודשים פקדו כ־5,000 תיירים הודים את רשת מסעדות "טנדורי" של השפית רינה פושקרנה. לאחר מרתון התיירים פרגנה לעצמה רינה שתי מסיבות יום הולדת, האחת במסעדה בהרצליה והשנייה במסעדה בתל אביב. הנכדים מסינגפור הפתיעו בברכות מצולמות, והיה מרגש. האורחים נהנו מקינוחים על חשבון הבית. 

מזל טוב, רינה. נמסטה, הודו זה כאן?
"ממש ככה הרגשתי עם כל האורחים מהודו. 5,000 הודים לא טועים, ואני שמחה שבחרו ב'טנדורי' כמסעדת הבית".

רינה פושקרנה  (צילום: בועז לביא)
רינה פושקרנה (צילום: בועז לביא)

> שבוע הקונצרטים והדרבוקות בנתניה הגיע לשיאו כאשר אהרן אורגד, המשנה לראש העירייה מרים פיירברג, העניק תעודת הוקרה מטעם העיר למנהל המוזיקלי ולמאסטרו של “תזמורת ירושלים מזרח ומערב", תום כהן. בסיום מופע התזמורת “הארץ שהבטיחו לי" עם לוסי איוב, הסביר אורגד כי תעודת ההוקרה ניתנת “על פעילות מוזיקלית ענפה ומקרבת לבבות מהמזרח ומהמערב״.

אהרן אורגד ותום כהן (צילום: רן אליהו)
אהרן אורגד ותום כהן (צילום: רן אליהו)

> כוכבי הכרם בשנות ה־60 וה־70, הלהקות המיתולוגיות צלילי העוד של רמי דנוך וצלילי הכרם של דקלון, מציגים איחוד היסטורי אחרי נתק של 40 שנה. האיחוד המרגש נוצר ביוזמת התוכנית “אנשים" של חיים אתגר, שהפציר בהם להניח למשקעי העבר. מופע הבכורה ייערך בהיכל התרבות נתניה ב־16 במרץ, עם מיטב הלהיטים של כל הזמנים, וייקרא, איך לא, “בזוכרי ימים ימימה". 

שבת נפלאה ומזל טוב לאמי הקדושה, כרמלה שטרן, שחוגגת היום 86 חורפים.

> ענקית היפנית "דייסו" השיקה את הסניף הצפוני בקניון לב המפרץ סינמול. לקרנבל ההשקה הגיעו אושיות שונות וגם טלי ברקוביץ' גרושתו של אייל ברקוביץ' שהגיעה לצעוד על השטיח הורוד וליהנות מפינוקים ואווירה יפנית. רגע לפני שבזבזה את גיפט קארד מתנה שקיבלה, היא פגשה את מלכת הפיטנס ליטל פרגן המכונה l2 פוואר, שהזמינה את ברקוביץ' לאימונים פרטיים, על אף העובדה שטלי עסוקה בפתיחת הסטודיו לכושר של הגולסטארית הפרטית שלה, לי ברקוביץ', בתל אביב.

ליטל פרגן, טלי ברקוביץ' (צילום: יח''צ)
ליטל פרגן, טלי ברקוביץ' (צילום: יח''צ)