מורן אטיאס הגיעה בשבוע שעבר לביקור מולדת קצר לאחר שהוזמנה להנחות טקס בבית הנשיא שנערך לכבוד חיזוק הקשר של ישראל עם הקהילה היהודית בארצות הברית, אלא שבעקבות מקרה חירום רפואי, נאלצה אטיאס להבריז מהאירוע ממש ברגע האחרון. בפוסט התנצלות שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה השחקנית והדוגמנית על הנסיבות בגללן נאלצה לבטל את השתתפותה ועל הגורל המצחיק שהפגיש אותה במטוס עם לא אחר מאשר נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אטיאס, השחקנית והדוגמנית שמייצגת אותנו בכבוד בהוליווד, הגיעה בטיסה במימון קרן רודרמן שהפיקה את האירוע, כשבשדה התעופה חיכה לה לא אחר מאשר בן זוגה הטרי, השף טום אביב. הבעיה היא שבבוקר האירוע הופתעו לגלות שאטיאס לא בילתה את הלילה בהכנות לטקס, אלא העבירה אותו במיון ״איכילוב״ לאחר שסבלה מקלקול קיבה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Moran Atias (@moranatias) on

בפוסט שפרסמה כתבה: "התנצלתי ואני מתנצלת שוב ... בגלל עברי הרפואי המעורער רצנו למיון והצוות המקסים של איכילוב טיפלו בי בדאגה ובעיקר שללו את ההיתכנות שיש לי שוב דלקת קרום המוח. כמובן שמאד התבאסתי ובעיקר התביישתי שלא הגעתי לאירוע".

למי שחושש מהפדיחה שהייתה עלולה לקרות בבית הנשיא, רק נרגיע ונאמר שההפקה הצליחה להקפיץ ברגע האחרון את קורין גדעון, שהנחתה את האירוע במקומה של אטיאס. אבל כנראה שמורן לא תצליח להתחמק באלגנטיות מהסיפור, כי רצה הגורל והעלה אותה על אותה הטיסה שאליה עלה נשיא המדינה. "הנשיא נמצא עכשיו על הטיסה (!!!) מספר מושבים ממני. אני כל כך רוצה להגיד לו שפועלו מרגש אותי ומעצים אותי לעשות טוב בעולם, אני רוצה להתנצל בפניו שלא הצלחתי להגיע, וכן אני גם רוצה תמונה איתו אבל האמת שאני מתביישת", כתבה אטיאס בהמשך להתנצלות. רק בריאות!

מורן אטיאס באחד מהביקורים שלה בארץ (צילום: אמיר מאירי)
מורן אטיאס באחד מהביקורים שלה בארץ (צילום: אמיר מאירי)