אולי היא הייתה צריכה להתקשר קודם הביתה? מיכאלה ספילברג בת ה-23, בתו של הקולנוען האגדי ועטור הפרסים, סטיבן ספילברג, ואשתו השחקנית, קייט קאפשו, חשפה כי היא מתכננת לפצוח בקריירה ככוכבת פורנו. עוד הודיעה ל"US Sun" כי היא מקווה לסגור הופעות של ריקודים אקזוטיים כמה שיותר מהר, וזה יקרה ברגע שתקבל את רישיון החשפנית הנדרש בארה"ב, שלפי הדיווחים קשה מאוד להשיג.

מיכאלה ספילברג וקייט קאפשו (צילום:  Joe Scarnici  Getty Images)
מיכאלה ספילברג וקייט קאפשו (צילום: Joe Scarnici Getty Images)

ספילברג הצעירה סיפרה שהודיעה להוריה על החלטתה להתחיל בקריירת בידור למבוגרים במהלך סוף השבוע באמצעות שיחת וידאו. היא הודתה שסבלה בילדותה מחרדות, והלימודים בפנימייה בשנות העשרה שלה הביאו להפרעות אכילה ודיכאון, אבל היא ממש לא מאשימה את המשפחה המפורסמת שלה. "זו לא אשמת הוריי", אמרה הבת שאומצה על ידי סטיבן וקייט כשהייתה תינוקת. "הם לא היו יכולים לדעת".

מי שהכריזה על עצמה "יצור מיני" סיפרה שככל שגיבשה יותר ביטחון עצמי בבגרותה, הבינה כי היא צריכה לאהוב את גופה. "נמאס לי לא להיות מסוגלת לנצל את גופי, ולמען האמת, נמאס לי ממש שאומרים לי לשנוא את גופי", סיפרה מיכאלה. רק לפני כמה ימים פרסמה מיכאלה בחשבון האינסטגרם שלה "טיזר" קטן למה שעוד עתיד לבוא, ומספר העוקבים שלה גדל מ-1,000 ל7,000 רק תוך כמה ימים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by AllNewsInc (@allnewsinc) on

"פשוט נמאס לי לעבוד יום יום באופן שלא סיפק את נשמתי. בא לי לעבוד בעבודה מהסוג הזה, שבה אני מסוגלת 'לספק' אנשים אחרים, אבל זה מרגיש טוב כי זה לא נעשה באופן שגורם לי להרגיש מחוללת", סיפרה בפתיחות והוסיפה שאינה מעוניינת להיות תלויה בהוריה.

אביה, שיצר יותר שוברי קופות משאפשר לזכור, ביניהם "E.T", "רשימת שינדלר" ו"פארק היורה", לא הגיב מיד לטענות, אך לטענתה, הוריה מסוקרנים מהדרך החדשה שבחרה, ומקווה שהם יהיו גאים בה, גם בזכות העובדה שהתגברה על בעיות השתייה שכמעט גבו את חייה כמה פעמים לאחר שמלאו לה 21. "אני בעצם חושבת שברגע שהם יראו כמה רחוק הגעתי מהתחתית שהייתי בה, הם יגידו: "וואו, גידלנו צעיר ממש בטוח בעצמו גברת", הוסיפה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Digital Empire Nation (@digiempire) on

"זה לא שהגעתי ל"סוף הדרך" או שאני נמצאת בתחתית", אמרה. "זו בחירה חיובית ומעצימה. הבנתי שאין בושה להתלהב מהתעשייה הזו ולרצות לעשות משהו בטוח, שפוי, בהסכמה". ובכל זאת, הבדרנית למבוגרים הצעירה נשבעה שלא תקיים יחסי מין במצלמה עם אף אחד אחר, מתוך כבוד לארוסה, צ'אק פנקוב בן ה-47.

למיכאלה היו בעבר סרטונים שפורסמו באתר הפורנוגרפי "PornHub" תחת שם הבמה "שוגר סטאר", אך היא מחקה אותם באופן זמני עד שתאושר בקשת ההיתר שלה על ידי המועצה לרישוי עסקים בעלי אוריינטציה מינית.