> הלוויין החדש והמשוכלל של ליאורה מצא השבוע את ח"כ עומר ינקלביץ' מכחול לבן, שנפרדה לאחרונה מבעלה, בפגישת עבודה צפופה עם ישראל בכר, היועץ האסטרטגי ואיש הסקרים של המפלגה, הרחק מההמון הסוער, על ספסל בחצר משכן הכנסת בגבעת רם.

 ינקלביץ' ובכר סירבו למסור פרטים נוספים.

> השחקנית נלי תגר העלתה לפייסבוק שלה את חשבון החשמל שקיבלה: 3,200 שקל.

תגר, יש לך בריכת שחייה מחוממת?
"אין לי. דירה ממש רגילה. 86 מ"ר. החשבון הקודם היה 645 שקל".

הורידו לך אחרי שהעלית לפייסבוק?
"לא. זה משוגע. נברר".

נלי תגר (צילום: נוי ערקובי)
נלי תגר (צילום: נוי ערקובי)

> שוק הפו״פ התחזק לאחרונה בעו״ד מני גורמן, שמתמחה במיזוגים וברכישות ועלה לכותרות אחרי שהוא והיהלומן ארז דליות זכו בכתב אישום מבית המשפט לפשעים כלכליים ביוהנסבורג, בנוגע לפרשת הונאה. השניים הואשמו בגניבת מניות של החברה הדרום־אפריקאית לייף דאימונדס. עו"ד גורמן סירב להגיב.

> חיזוק נוסף לשוק מגיע מכיוונה של רחלי יפרח, שנפרדה מהחוקר הפרטי עמית פורליט. לפי אינסטגרם, שרותח מהפרידה, פורליט כבר מצוי כביכול במערכת יחסים עם פליטת ריאליטי שכיכבה בתוכנית בישול פופולרית, המתגוררת לסירוגין במיאמי ובישראל והתפרסמה בנישואיה הסנסציוניים, אשר הסתיימו לאחר חודשים ספורים בטונים צורמים ובתלונות הדדיות במשטרה. הנשמות הטובות ברשתות טוענות שהכוכבת בישלה את הרומן מתחת לאפה של יפרח ש"נרדמה בשמירה", לטענתן.

פורליט, זו החוקרת הפרטית ליאורה. מה מתבשל עם כוכבת הריאליטי? 
"רחלי מעולם לא הייתה אשתי, אני מאחל לה רק טוב. היא אדם נהדר. ועם מי שאת מדברת עליה שוחחתי פעם אחת בחיי, ביום הולדתה של רחלי לפני שנה וחצי".

אז על מה מהומת האינסטגרם? 
"לא מודדים אדם בצערו ובמהלך חברותנו התגוררנו בקושי חמישה שבועות יחד. אני מודע למהומה, אבל מה לעשות, בממלכת הפייק יש הרבה פייק".

יפרח, הוא פרח לך מהקן מבלי שתרגישי שמשהו מתבשל בחוץ?
"אין תגובה".