בניגוד למה שאולי חשבתם, הדרך לדוגמנות לא הייתה סלולה עבור ג'יג'י חדיד, אחת מהדוגמניות הכי מצליחות כרגע בעולם. בראיון שנתנה למגזין i-D, חשפה הדוגמנית המפורסמת בת ה-24 את הדברים הקשים ששמעה לא פעם על הגוף שלה מגורמים בכירים בתעשיית האופנה. מי שהיום חורכת מסלולים ומעלה אותם ואותנו באש, סיפרה כי למרות היותה בת של דוגמנית מפורסמת אחרת, יולנדה חדיד, ואחות של עוד דוגמנית מהממת, בלה חדיד, היה לה קשה מאוד לפרוץ לתעשייה בגלל מבנה הגוף שלה באותה תקופה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אתם מאמינים שמישהו חשב שג'יג'י חדיד לא יכולה לעשות מסלולים? (צילום:  Dimitrios Kambouris  Getty Images)
אתם מאמינים שמישהו חשב שג'יג'י חדיד לא יכולה לעשות מסלולים? (צילום: Dimitrios Kambouris Getty Images)

מסתבר שתעשיית האופנה הגבוהה, שידועה לשמצה בסלידה שלה מנשים "אמיתיות" ולפעמים מכתיבה טרנדים לא מציאותיים, לא קיבלה את חדיד, אחת הנשים היפות בעולם, בידיים פתוחות. היא סיפרה כי בתחילת הקריירה שלה, כשעדיין הייתה בתיכון ושיחקה כדורעף בצורה מקצועית, אנשים רבים בתעשייה העירו לה על מבנה הגוף שלה ואמרו לה שהיא לא מתאימה להיות דוגמנית מסלול.

"אהבתי את הגוף שלי", אמרה חדיד. "ידעתי כמה קשה עבדתי כדי שהשרירים האלה יהיו בנויים כמו שצריך במקומות שרציתי, ואני די מתגעגעת אליהם. באותה תקופה אנשים בתעשיית האופנה הקשו עלי וניסו להגיד שאין לי גוף לדוגמנות מסלול". לעומתם, מי שבטוח אוהב את הגוף שלה הוא בן הזוג, זאין מאליק, שרק לא מזמן קראתם ב-TMI, על הקאמבק של השניים.

ג'יג'י חדיד החטובה בשנת 2015 (צילום:  Grant Lamos IV  Getty Images)
ג'יג'י חדיד החטובה בשנת 2015 (צילום: Grant Lamos IV Getty Images)

למזלנו הרב, הדברים השתנו כשבשנת 2015 המעצב ז'אן פול גוטייה זיהה שמדובר בבחורה שהיא מטאור וליהק אותה לתצוגת המסלול הראשונה שלה בפריז. חדיד סיפרה שבשונה משאר המעצבים בשבילם עבדה, גוטייה הציג את גופה כמו שהוא, מבלי לכסות אותו בבגדים. לאחרונה היא חזרה לשתף פעולה עם המעצב שגילה אותה, והלכה על מסלול התצוגה שלו בחודש שעבר, כמעין סגירת מעגל והרמת אצבע לכל מי שחשב אחרת. יו גו גירל!

ג'יג'י חדיד שורפת את המסלול בתצוגה של ז'אן פול גוטייה בחודש שעבר (צילום:  Pascal Le Segretain  Getty Images)
ג'יג'י חדיד שורפת את המסלול בתצוגה של ז'אן פול גוטייה בחודש שעבר (צילום: Pascal Le Segretain Getty Images)