דוגמנית העל ג'יג'י חדיד שרק לאחרונה חשפה את הקשיים שהערימה עליה תעשיית האופנה בתחילת דרכה, משתפת היום את מיליוני עוקביה באינסטגרם בסטורי אנטי ישראלי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בשעות האחרונות שיתפה הדוגמנית סטורי של הסנאטור ברני סנדרס, בו הוא מדגיש כי יחרים את ועידת איפא"ק שתחול בתחילת חודש מרץ. איפא"ק למי שלא מכיר, היא שדולה פרו-ישראלית בבתי הקונגרס האמריקאים שמטרתה לקדם אינטרסים ישראלים. 

מתוך הסטורי של ג'יג'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מתוך הסטורי של ג'יג'י (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סנדרס בן ה-78, יהודי בעצמו, נחשב היום כמועמד המוביל לייצג את המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות ארצות הברית שיחולו בסוף השנה. בפוסט שהעלה ביממה האחרונה לרשתות החברתיות כתב: "לעם ישראל יש זכות לחיות בשלום ובביטחון, וגם לעם הפלסטיני. אני מוטרד מהפלטפורמה שאיפא"ק מעניקה למנהיגים שמביעים גזענות והתנגדות לזכויות הבסיסיות של הפלסטינים. מסיבה זו, אני לא אקח חלק בוועידה".

ברני סנדרס (צילום: REUTERS/Mike Segar)
ברני סנדרס (צילום: REUTERS/Mike Segar)

חדיד, מהדוגמניות המצליחות בעולם, נמצאת בחמש השנים האחרונות בזוגיות און אנד אוף עם הזמר זאין. היא נצר למשפחה פלסטינית וידועה בדעותיה האנטי ישראליות כשבעבר כבר קראה לגנות את ממשלת ישראל בעקבות הפגנות האלימות בעזה.

עכשיו הם שוב ביחד. חדיד וזאין (צילום: רויטרס)
עכשיו הם שוב ביחד. חדיד וזאין (צילום: רויטרס)

זוהי לא הפעם הראשונה שמשפחת חדיד משתפת בדעותיהן האנטי ישראליות. אביה, מוחמד חדיד, נולד בנצרת בשנת 1948 והעביר את ילדותו כפליט בין סוריה לירדן ולאחר מכן עבר להתגורר בלוס אנג'לס, שם עשה את הונו מנדל"ן. הוא התבטא לא פעם נגד הממשל הישראלי וכך גם שאר בני משפחתה. אחותה, הדוגמנית בלה חדיד השתתפה בשנת 2017 בהפגנה נגד הכרזת ירושלים כעיר הבירה של ישראל ואילו אחיה, אנואר, הגיע לביקור בארץ בשנת 2019 ובאינסטגרם שלו כתב כי "בפלסטין יש המון יופי ותרבות ואנשים שצריכים להיראות ולהישמע".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

RAMALLAH

A post shared by A PLUS (@anwarhadid) on