קיילי ג'נר פרסמה סדרת תמונות שלה עם ביקיני קטנטנן לגופה וחברות לוהטות לא פחות. התמונות כצפוי תפסו את תשומת לב הגולשים אבל עוררו סערה מכיוון לא צפוי בכלל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המיליארדרית הצעירה מבלה את הימים האחרונים בחופשה מטורפת באיי הבהאמה עם מספר חברות וכמובן עם בתה הקטנה סטורמי ודואגת לתעד כל רגע. בין שלל סטורים של נופים מושלמים ומעט מאוד בגדים, משהו אחד קטן במיוחד, תפס את עיני הגולשים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

TALK TO ME NICE

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

כזכור, רק בתחילת השבוע רמזה ג'נר הצעירה על קאמבק לאקס שלה ואבי בתה, טראוויס סקוט, והיא לא מתכוונת לתת לרשתות להפסיק לדבר עליה. בחלק מהצילומים אותם העלתה לעמוד האינסטגרם שלה, שמו לב עוקבים רבים לפגם ברגלה של ג'נר או יותר נכון באחת מאצבעותיה, שנראית קצרה יותר משאר אצבעות הרגליים. כשהקהל שלה החל להשתגע מהגילוי המרעיש, הצטרפה לחגיגה האחות הגדולה קנדל ג'נר והעלתה בעצמה תיעוד של כף הרגל המדוברת ומשם כבר לא הייתה דרך חזרה.

קצרה מהרגיל. הרגל של קיילי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קצרה מהרגיל. הרגל של קיילי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאחר שהבינה כי היא לא יכולה להתעלם מהנושא, העלתה טייקון הקוסמטיקה וידאו והגיבה כמו שרק היא יודעת: "יש לי כף רגל חמודה ושברתי את האצבע האמצעית כשהייתי בתיכון. כמו שאתם יודעים, אין מה לעשות עם אצבע שבורה והיא החלימה איך שהיא רוצה. בנוסף, הסרטון הזה נורא מוזר". ג'נר היא לא אחת שתתרגש בקלות מהערות של גולשים אנונימיים, לאחר שרק לאחרונה חוללה סערה כששיתפה תמונות שנויות במחלוקת של בתה וערכה לה מסיבת יום הולדת מנקרת עיניים במאות אלפי שקלים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

זוהי לא הפעם הראשונה שג'נר נקלעת לסערה סביב כפות רגליים. בשנה שעברה הייתה זאת האחות הגדולה קים קרדשיאן שנקלעה לדיון סוער ברשת לאחר שכחלק מצילומי קמפיין משותף של השתיים, נפלה לטעות פוטושופ שיצרה לה אצבע שישית בכף רגלה.

קים ושש האצבעות (צילום: אינסטגרם)
קים ושש האצבעות (צילום: אינסטגרם)