חברת הכנסת בדימוס והשורדת הטרייה, שתשתתף בעונה החדשה של "הישרדות VIP", נאוה בוקר, שכחה שהעולם מנהל משבר חירום במאבק נגד נגיף הקורונה והחליטה שזה הזמן הנכון לצאת במתקפה נגד העיתונאים. בוקר העלתה אמש (שני) לרשתות החברתיות סרטון בו היא זועמת על העיתונאים שמפנים עורף למשפחות השכולות, שמוחאות על החבירה של הרמטכ"לים לשעבר לתומכי טרור לטובת הרכבת הממשלה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בוקר העלתה את הדברים הבאים: "בושה, היום אני בתחושה קשה מאד, המחאה של המשפחות השכולות על החבירה של אותם רמטכ"לים לשעבר לתומכי טרור ושונאי ישראל צודקת וקורעת לב וצריכה לגעת בכל אחד מאיתנו. בני המשפחות האלה איבדו את היקר להם מכל והם מרגישים שרוצחים אותם פעם נוספת. שנועצים סכין בליבם השותת דם ממילא".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by נאוה בוקר - Nava Boker (@nava_boker) on

"דבר אחד אני לא מצליחה להבין. איך מהדורות החדשות מתעלמות מהמחאה של המשפחות השכולות והעיתונאים הדגולים שלנו כמעט ולא עוסקים בה . למה? כי היא לא מתאימה לאג'נדה שלהם כמו העצומות של הטייסים, הבמאים וכו'? עיתונאים יקרים שלי איפה המצפון שלכם? כשמיקי זוהר התעמת עם אם שכולה, פתחתם בזה מהדורות אבל כשזה מפריע לקומבינה של "כחול לבן" בתקשורת יורקים למשפחות בפרצוף". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by נאוה בוקר - Nava Boker (@nava_boker) on