אייל גולן ונסרין קדרי על הסגר הקורונה (צילום: אביב חופי)

תעשיית הבידור בהדממה ואמנים רבים משתפים הופעות שלהם ברשתות החברתיות. אמש (רביעי) אירח אייל גולן בביתו שברחובות את בת טיפוחיו נסרין קדרי להופעה משותפת בלייב של האינסטגרם שלו. השניים דאגו לשמור על מרחק רב אחד מהשני והקפידו שלא יהיו בחלל החדר יותר מעשרה אנשים במקביל. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלפים צפו בשידור המיוחד וגם מעריצה אחת שזכתה לראות את ההופעה מקרוב, הכלה הטרייה דניאל גרינברג שהצטרפה לשידור בשיר "לוחמת" אותו הקדיש לה גולן. רגע לפני השידור תפסנו לשיחה את קדרי וגולן ובדקנו איך הם מעבירים את הימים הקשים ואיזה המלצה יש לזמר כדי להעביר את הזמן בהסגר בלי להשתגע משעמום. 

דניאל גרינברג נהנית מההופעה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג נהנית מההופעה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

איך הימים האחרונים עוברים עליכם?
נסרין: "לא קלים האמת אבל אנחנו מנסים להפוך את זה ליותר חיובי, יותר עם חיוך".
אייל: "בוא נגיד שהרבה יותר אולפנים עכשיו, הרבה יותר להקליט. יש לנו זמן לעשות מוזיקה. לא קל לאף אחד אבל אנחנו חלק מהמדינה הזאת. כולם לא בשיא הכיף והמצב רוח שלהם. 

פוחדים להיפגש עם אנשים בעקבות הקורונה?
אייל: "אנחנו משתדלים כמה שפחות לפגוש אנשים. עושים לעצמנו מן הסגר בלי הוראות של הסגר. בסופו של דבר זו מחלה שאף אחד לא רוצה להיתקל בה או לחלות בה, אז אנחנו משתדלים לשמור על הכללים".
נסרין: "האמת שיש חשש. אין מה לעשות, צריך להישמע להוראות. צריך להיות יותר קשובים. זו מטרה חד משמעית לשמור על עצמנו, על המדינה שלנו. אני כל כך שמחה שהמדינה שלו כל כך קשובה. זה הפך לעניין כל כך מורכב. מהמקום שלנו זה אך ורק לשמור על החוקים האלה. בעזרת השם אני מקווה מאוד שהקדוש ברוך הוא ישמור עלינו. שנשמע רק בשורות טובות, אמן".

אייל איך אתה נשמר בימים אלה?
אייל: "אני בבית. הרבה בבית, כולם בבית".

יש לכם משהו למסור לעם ישראל?
נסרין: "בריאות אמן ולשמור את החוקים והכללים, זה אך ורק לטובתנו. אוהבים אתכם".
אייל: "להצטייד בסדרות, סרטים ופלייסטיישן".