גם חבריהם הטובים של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן לא ידעו על תכניתם הסודית של בני הזוג לעזוב את הארץ באמצע משבר הקורונה. לפני כשישה ימים, בשקט בשקט, ארזה אסתי גינזבורג את שני ילדיה ואת עצמה וטסה ללוס אנג'לס, שם נמצא עדי קייזמן, בעלה, כבר מזה חמישה שבועות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעיתון 'גלובס', שפרסם היום (רביעי) לראשונה את דבר העזיבה המפתיעה, כתבו כי המעבר ללוס אנג'לס הוליד חרושת שמועות על מצבו הפיננסי של קייזמן. תגובתו של קייזמן בגלובס הייתה תמוהה במיוחד לחברים, שכן הוא אמר ש"בימים אלו אני מתעניין במיזמים חדשים בתחומי הנדל"ן".

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)

מספרת חברה קרובה: "באמצע בלגן הקורונה אף אחד לא עובר ללוס אנג'לס 'לבדוק עסקאות', נו באמת. זה מגוחך. במיוחד לאור העובדה שקליפורניה נצורה, כמו כל מקום אחר בעולם". חברה נוספת מוסיפה: "איך אסתי יכלה באמצע הבלגן הגדול לעשות כזה דבר לא בטיחותי ולקחת את הילדים בטיסה כשהכל מסוכן ומדבק".

בנובמבר האחרון פורסמה סדרת תחקירים בזכיינית 'רשת' על עסקי הנדל"ן של קייזמן בארץ ובגרמניה, שכללה גם טענות נגד חברת "ברלין אסטייט" שבבעלותו. כזכור, בעבר הסתבך הזוג בסכסוך מתוקשר עם אביה של הדוגמנית על רקע מכירת הווילה שלו, 'הבית הכתום', בתל אביב, סכסוך שהגיע עד בית המשפט.

עדי קייזמן  (צילום: רפי דלויה)
עדי קייזמן (צילום: רפי דלויה)

תגובה לא מפתיעה מסר היום אריק גינצבורג, אביה של אסתי, המצוי איתם בסכסוך ארוך שנים. "אני לא בקשר ואני לא מתפלא על ה'טינופת'. שבע שנים אני לא בקשר ואין לי מושג".

איך מצבך הבריאותי? יצאת מהסרטן?
"כרגע הוא עזב אותי".

מטעמו של קייזמן נמסר: "משפחתי ואני חולקים את חיינו בישראל ובארצות הברית כבר קרוב לשנתיים. לאחרונה נכנס משקיע זר (תאגיד אוסטרי) לחברה שהייתה בבעלותי. בימים אלה אני מתעניין במיזמים חדשים בתחום הנדל"ן".

שי אביטל, המייצג את קריירת הדוגמנות של גינצבורג, ביקש שלא להגיב.

עדי קייזמן ואסתי גינסבורג (צילום: אסף לב)
עדי קייזמן ואסתי גינסבורג (צילום: אסף לב)