מגיפת הקורונה והסגר מחזירים אותנו לרגעים וזיכרונות יפים שחווינו במהלך חיינו, רובם משפחתיים. בזמן שרובנו עורכים ניקיון כללי בבית לרגל חג הפס, אנחנו גם מוצאים תמונות ארכיון מהבוידעם וזיכרונות נוסטלגיים בלתי נשכחים שהפכו אותנו למי שאנחנו כיום. גם אורטל עמר פשפשה בעברה והחליטה לחזור שנה וחצי אחורה לרגע המאושר בחייה כשהפכה לראשונה לאימא לתו פרינס יחד עם האקס ואב בנה בן אל תבורי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עמר ניצלה את הזמן הפנוי בסגר בבתים, ערכה סרטון מרגש של ההריון המתפתח וחשפה אותו ברשתות החברתיות. בסרטון בחרה עמר גם להציג לראשונה רגעים אינטימיים מחדר הלידה, בעודה נראית לוחצת בצירים. לצד הסרטון הוסיפה את הכיתוב "היו היה פעם". הסרטון המרגש הוביל כאמור במהרה לשלל תגובות מפרגנות מסלבס בביצה כמו קורין גדעון ואדל בספלוב, מיקי מוכתר, נטלי לוי אהרון אשתו של דודו אהרון ואחרים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Once Upon a Time

A post shared by ortalamar (@ortal_amar) on

אפילו תו פרינס שחובק חשבון אינסטגרם מעריצים משל עצמו, בגיל שנה וחצי, הגיב בשם מי שמנהל את החשבון שלו וכתב: "תודה על ההורים המדהימים שעושים הכל בשבילי". הסרטון מגיע יום אחרי שבן אל תבורי פרסם על הבדידות שהוא חווה בסגר בביתו, על לא טוב היות האדם לבדו, ועל הבחירות השונות שהיה עושה היום. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ortalamar (@ortal_amar) on