> מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הודיעה לעדי טפר, בן 33 מראשון לציון, כי “נשקלת העמדתו לדין, בכפוף לשימוע, בגין ביצוע עבירות של העברת מידע כוזב במחשב והטרדה באמצעות מתקן בזק. זאת בשל שליחתם של מסרונים פיקטיביים אשר נחזו ככאלה שנשלחו על ידי משרד הבריאות, ובהם נכתב כי מכשירי הטלפון של המתלוננות אוכנו על ידי רשויות המדינה". טפר הוא בן דודו של בן אל תבורי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עו"ד אביעד חייט מסר בשמו של טפר: “העובדה כי מדינת ישראל בוחרת לפעול נגד מי שלא ביצע כל עבירה פלילית שעה שיכולה הייתה להשתמש באותם משאבים לצורך אכיפת בידוד ושמירה על בריאות הציבור היא כאובה. המצב המשפטי במקרה דנן ברור כשמש, נפעל ונוודא שהדברים יילקחו בפרופורציה הנכונה והמתבקשת".
אורון כלפון מסר בשמו של בן אל תבורי: “בן אל לא בקשר איתו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adi Tepper (@aditepperr) on

> בוודאי שאלתם את עצמכם היכן מעביר דודו פישר את ההסגר. לליאורה, כמו תמיד, הפתרונים: בדירתה של ברברה, אמרגניתו לשעבר בת ה־80, בתל אביב. ברברה לא שם, היא בניו יורק.

דודו פישר. צילום: אריאל בשור (צילום: רויטרס)
דודו פישר. צילום: אריאל בשור (צילום: רויטרס)

> היזם עידו חג׳ג׳ החליט להשיק את ספרו החדש דווקא בימי קורונה. ברוח הזמן, ההשקה נעשתה רק בתפוצת החברים הקרובים שאליהם נשלח הספר עם שליח, מלווה בהקדשה אישית בכתב ידו של חג׳ג׳. החברים פרגנו בגדול וכצפוי העלו את תמונתם עם הספר לרשתות החברתיות. הספר מופיע ברשימת הנמכרים ביותר, עם תגובות די יפות.

חג׳ג׳, יצא לך טוב, כולם בבית ומטפסים על הקירות.
“בתקופה הקשה הזו אני שמח שלפחות למספר שעות אני מצליח להנעים לקוראים את הזמן עם ספר מלא ברגש והשראה".

מי קרא את הספר לפני כולם?
“אשתי, אחי צחי, אקי אבני וחיים אתגר".

מה תעשה ברווחים מהספר, תבנה עוד בניינים?
“כבר הכרזתי שהרווחים ילכו לתרומה לחולי סרטן".

עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)
עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)