יש לנו פנינה רוזנבלום גרסה עדכנית לשנת 2020, כי אביבית בר זוהר האישה, התוספות, המאפים והמסרים החשובים לאומה, החליטה להתמודד בבחירות הבאות לכנסת. נראה כי הסגר משבש את דעתם של רבים, ביניהם גם של אביבית בר זוהר שיצאה בהצהרה חשובה שעשויה לשנות את מפת הבחירות הבאות במידה ויהיו "אני חייבת לרוץ לכנסת". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בר זוהר שידועה כמעריצה מושבעת של ראש הממשלה בינימין נתניהו, לא יכלה להתעלם מהציוץ השנוי במחלוקת של יונתן בן ארצי שאיחל לראש הממשלה לחלות בקורונה, אז היא העלתה הצעה לחוק חדש: "כל מי שמסית, מצדד באמירות כאלה נגד ראש הממשלה ונגד המדינה כאחד, חייב לתת את הדין".

אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)

לסיום הוסיפה את הדובדבן: "אני חייבת לרוץ לכנסת נמאס שכל אחד אומר ועושה את מה שבא לו נגד הממשל המדיני". בעוד שב-TMI מנסים לעכל את הבשורות המרגשות ולהבין את צמד המילים הממשל המדיני, רצה בר זוהר להרגיע את העוקבים שנותרו בפה פעור, שהתוכניות לרוץ לכנסת נמצאות בינתיים בהולד: "עדיין לא, בדגש על עדיין. אך אשמח שיחוקק חוק אשר מנטרל ומבטל כל אדם או גוף חברתי אשר מרשים לעצמם לזלזל להשפיל ולהסית ראש ממשלה ואת המדינה ככלל. אצל פוטין זה לא היה קורה".

אז אחרי שבר זוהר חשפה את המצע הדיקטטורי שלה שלקוח ממשטרו של פוטין, היא גם התחילה במסע בחירות והעלתה לרשתות החברתיות את מעריציה שהבטיחו שיצביעו לה. 

אביבית בר זוהר מגיבה לאמירות של יונתן בן ארצי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר מגיבה לאמירות של יונתן בן ארצי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)