כמעט שני עשורים חלפו מאז הפרידה ששברה את ליבן של מיליוני המעריצות של בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק. התפשטות נגיף הקורונה שמשאיר את התושבים בבתים מייצר דברים טובים כמו פרגון לאקסים וכך עשתה ספירס בת ה-38 כשרקדה לצלילי שירו של טימברלייק.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמרת התחילה בנוהל בו היא מעלה בכל יום רביעי סרטון ריקוד אחר שלה והפעם היא שלחה מסר מרגש לאקס המיתולוגי. מלבד הסרטון היא כתבה: "זו הגרסה שלי לסנאפצ'ט או טיקטוק או כל דבר מגניב אחר שאתם עושים בימים אלה. כמו שאתם רואים אני לא באמת רוקדת, אני סתם משועממת". 

בהערה של דרך אגב היא הוסיפה: "נ.ב. אני יודעת שהייתה לנו את אחת הפרידות הגדולות לפני כ-20 שנה, אבל היי האיש הזה הוא גאון! ג'י.טי שיר נהדר!". כזכור, השניים הכירו בילדותם במועדון "מיקי מאוס", שם הכירו גם את הקולגה כריסטינה אגילרה

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום:  Kevin Winter/Getty images)
בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום: Kevin Winter/Getty images)

השניים הפכו את הקשר לרומנטי עם בגרותם והיו הזוג הלוהט של תעשיית המוזיקה. שלוש שנים לאחר מכן, בשנת 2002, הזוג נפרד ברעש גדול לאחר שעל פי השמועות והשיר שכתב טימברלייק "CRY ME A RIVER" , ספירס בגדה בו עם הכוריאוגרף שלה, ווייד רובסון. טימברלייק שכבר מזמן עבר את זה ונשוי באושר לשחקנית ג'סיקה ביל, הגיב לספירס על המחווה באמצעות אימוג'י של צחוק ושל מחוות תודה עם הידיים. אולי השניים יצאו בקרוב עם שיר משותף?

התגובה של ג'סטין לסרטון של בריטני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של ג'סטין לסרטון של בריטני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)