> עקב ההסגר מצאה עדי שילון, הפרזנטורית של "מורז צמחי מרפא", תחביב - והפכה לגורו בישול ואפייה. מדי יום היא מעלה לייבים של מנות מגרות במיוחד ומפתיעה את קהל העוקבים בכישורי המטבח שלה. מי שהפך לסו־שף הוא לא אחר מבעלה, יוסף סוויד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עדי שילון (צילום: רותם לבל)
עדי שילון (צילום: רותם לבל)

> הזמרת והשחקנית לירז צ׳רכי נבחרה לשמש כפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה ביופור (BIOFOR). היקף ההשקעה בקמפיין שיחל השבוע נאמד במיליון שקל.

לירז צ'רכי (צילום: אמיר יהל)
לירז צ'רכי (צילום: אמיר יהל)

> לאור ההנחיות החדשות המורות על עטיית מסיכות, החליט איל הנדלר, יו"ר קבוצת כנען, העוסקת בפרויקטים בהתחדשות עירונית בגוש דן והשפלה, על רכישת 30 אלף מסיכות שאותן חילקו עובדי החברה.

איל הלנדר (צילום: תומר חומפס)
איל הלנדר (צילום: תומר חומפס)

> הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט נראה צועד ברחובות הרצליה במכנסיים קצרים, ללא מאבטחים, ועם מסיכה לא ממש על הפנים, אלא על הצוואר.

איזנקוט, מה עם הדוגמה האישית?
“חג שמח ובריאות טובה".

גדי איזנקוט (צילום: אבשלום ששוני)
גדי איזנקוט (צילום: אבשלום ששוני)

> ובעיצומו של משבר הקורונה, המפיק שוקי בן פורת, בעלה הראשון של ציפי רפאלי, מחליט שזה בדיוק הזמן להזכיר לליאורה ולכל הגברברים בציון את המשאבה שהמציא כדי לשפר את הזקפה הגברית: “אין תופעות לוואי בכלל, שימוש קל ונעים עם הוראות בעברית ואחריות מלאה לתוצאות מדהימות לזקפה חזקה, בריאה וממושכת".

שוקי בן פורת (צילום: פלג אלקלעי)
שוקי בן פורת (צילום: פלג אלקלעי)

> בין אלפי ההודעות המעודדות שליאורה קיבלה לפסח ולימי הקורונה, בלטה בעוצמתה נגינת חצוצרה של אדם הנמנה עם קבוצת הסיכון הגילאית. רק בסוף היצירה התברר שמדובר באיש העסקים עמוס שפירא, לשעבר מנכ"ל סלקום ונשיא אוניברסיטת חיפה.
שפירא, ההשראה מביל קלינטון?
“העיסוק המרכזי שלי בימים אלה כיו״ר אלו״ט הוא לסייע ככל יכולתי. וכן, אני מוצא זמן גם לנגן".

>המדליסט האולימפי שגיא מוקי החל בגיוס המונים עבור חמש מכונות הנשמה לבית החולים לניאדו בנתניה.
מוקי, כמה גייסת?
“עדיין צריכים את עזרת הציבור הרחב. לא יכול לחשוב שחולה צריך מכונת הנשמה ולא תהיה לו. ביומיים גייסנו 50 אלף, המטרה היא להגיע ל־250 אלף. אין לי ספק שעם העם שלנו - השמיים הם הגבול ונוכל לגייס יותר".

ביום שלישי שעבר הגיע יורש העצר, יאיר נתניהו, לחיפה, והצטרף למתנדבים של עמותת יד עזר לחבר. המתנדבים חילקו אלפי חבילות מזון לנזקקים וקשישים.

יאיר נתניהו  (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: גילי יערי, פלאש 90)