אתם מכירים את הילדים המעצבנים האלה בבית הספר שיש להם הכל מהכל והם מעזים להתלונן? אז הנה מקרה זהה של גל גברעם שעוד מעזה לכנות את כל מי שמעז לבקר אותה 'מפגר'. כוכבת הרשת העלתה תמונה של גופה הלוהט לרשתות החברתיות כשהיא לובשת חזייה והתלוננה שהיא כבר לא מידה 32 ואין לה קוביות בבטן. מסכנה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפוסט שהעלתה בסוף השבוע האחרון כתבה בגילוי לב - קשה לי עם עצמי: "אני לא בן אדם של סודות, בודדים הם הדברים שרק אני עצמי יודעת עלי", פתחה וכתבה: "שמשהו מטריד אותי אני מדברת אני לא מתביישת בזה. הייתי בדיכאון. שהייתי שם הרחקתי את כולם ממני, הוצאתי את כל החרא שלי על האנשים סביבי, נהייתי גוש קרח - משהו שלא מתאים לי. נתתי לעצמי הרבה זמן של טיפול ושקט נפשי. והצלחתי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GG (@gal_gvaram) on

"אני לא חושבת שיש אנשים שיודעים כמה קשה לי עם עצמי היום. זה לא משהו חדש, כבר שנה וחצי שלא עשיתי אימון. ג'ינס מידה 32 כבר מזמן נדחק במעמקי הארון ואנשים אחרים לא יכולים להבין את זה למרות שכל בן אדם לא אוהב משהו בעצמו, אבל משום מה לי כאילו אין זכות להתלונן. אז יהיו טוקבקים של אנשים מפגרים. אנשים מפגרים שבבפנים שלהם מרגישים בדיוק כמוני, אבל הם רק מרגישים כמוני, לא פועלים כמוני".

"אני יכולה לפרסם עוד אלפי תמונות לא מהיום זה יהיה לשקר לעצמי. מותר לי להגיד שאני מתגעגעת לגוף שלי. מתגעגעת לקוביות. אני מתגעגעת להרגשה הנוחה הזאת עם עצמי. ההשלמה עם חוסר השלמות זה הדבר הכי קשה. אבל אני יודעת שזה משהו שאפשר לנצח. אני לא אחת שמוותרת,לפחות לא לעצמי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by GG (@gal_gvaram) on