אמש (שני) במהדורת החדשות פרסם תמיר סטיינמן כתבה על ניצול שואה בן 94 מבאר שבע, אליהו ציכוושווילי, שחי בבדידות ובעוני, שחייג למשטרה וביקש אוכל. הכתבה עוררה כאב וחמלה גדולה מצד הצופים ויש רבים שלא נותרו אדישים ונתרמו לעזור לניצול השואה. ציפי רפאלי העלתה פוסט עם כתובת מגוריו של הקשיש לתרומות ועזרה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גם רומי עפרון האקסית של עומר אדם צפתה בכתבה וליבה נשבר. היא הודיעה ברשתותה חברתיות כי מחר היא נוסעת לבאר שבע לדירתו וקראה לכל מי שמעוניין לשלוח לו תרומה מוזמן לפנות אליה. רומי ואחותה צברו שלל של תרומות הכוללות מזון וסכום כסף גבוה שנאסף ובשעות הצהריים המוקדמות התייצבו בדירתו של אליהו בבאר שבע והעניקו לו את התרומה.

הפוסט של רומי עפרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של רומי עפרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רומי עפרון אצל ניצול השואה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי עפרון אצל ניצול השואה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא רק עפרון ורפאלי אלא גם ג'ודי ניר מוזס לא נותרה אדישה והעלתה סרטון בו הכריזה אני לא מתכוונת לעמוד בצפירה וכך אמרה: "אני מתביישת שאני ישראלית, שאנחנו כמדינה שבזכותם ובזכות המשפחות שלהם שנספו בשואה אנחנו בכלל קיימים. התביישתי בשביל סבא וסבתא שלי. התביישתי שבשבילנו. יום השואה זה לעמוד 60 שניות עלובות ואחרי זה לשכוח. התביישתי. אני לא הולכת לעמוד בצפירה. 36 שרים אתם לא מתביישים?". נתקן את ניר מוזס ונעדכן כי זה 120 שניות לזכר הנספים. 

ג'ודי ניר מוזס  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)