עם כניסת יום השואה אמש (שני), הדליקו סלבריטאי הביצה נר במסגרת מסורת עמותת שם ונר. גלית גוטמן, שירי מימון, יובל דיין, מיכל אנסקי, גיא זוארץ ויעל בר זוהר, עודד מנשה ועדן הראל. גם הפרודים הטריים טיילור מלכוב ובן זיני ועוד רבים אחרים שהדליקו נר זיכרון אישי לזכר הנספים ולהנצחת השואה. רבים גם סיפרו את סיפורם האישי כנכדים או ילדים לניצולי שואה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גם דנה אינטרנשיונל הדליקה נר וכתבה ברשתות החברתיות: "היום הזה המצמרר בשנה. יום השואה. חשוב לזכור את אלו שנספו אבל לפעמים אנחנו שוכחים את קורבנות השואה החיים. אלה שהשואה חיה בהם יום יום. אלה שהצליחו לצאת מהמחנות אבל המחנות לא יצאו מחייהם. מלילותיהם המסוייטים. נר לניצולי השואה שחיים בינינו חלקם בעוני ובבדידות. אנחנו טובים בלזכור את ההולכים. בואו ונזכיר לעצמינו ונהיה שם כל יום בשביל אלו ששרדו את השואה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dana International (@danainternational) on

הסלבריאטים שיתפו ברשתות החברתיות תמונה של הדלקת הנר וקראו לעוקבים שלהם להצטרף למיזם ולהדליק נר יחד איתם. מיכל אנסקי כתבה: "היום יותר מתמיד, בדידותם ובידודם של אותם גיבורים כואבת כל כך. אסור לנו להזניח את הסבתות והסבים שלנו. זה התפקיד של המדינה ביחד איתנו, לעשות הכל כדי להקל עליהם ולהסב להם נחת".

עמותת "שם ונר" הפועלת להנצחת זיכרון השואה לדורות הבאים, יצאה ביוזמה ורתמה מאות אלפי ישראלים ויהודים בתפוצות, אשר הדליקו נר זיכרון אישי, יחד עם בני המשפחה בערב יום השואה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#שם_ונר #זוכרים_את_הנספים

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on