אומנם בתי המשפט מושבתים בימים אלו, אבל לליאורה הגיע כתב תביעה זוהר במיוחד שהגישה עובדת בשם דניאל כהן נגד מי שהיה הבוס שלה, סוכן הדוגמניות העולה עומרי יערי (המייצג את יעל שלביה ועוד רבות, טובות וחטובות) ונגד הסוכנות שלו, ITM MODELS.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יערי זכה בפרסום רב על הדרך המיוחדת, לדבריו, שבה הוא מוריד מכלי התקשורת אייטמים הקשורים בחיים האישיים של המיוצגות. התביעה מורכבת מטענות “לנזיקין, לשון הרע, גזל ועשיית עושר ללא משפט, אי־תשלום שכר עבודה, היעדר שימוע, הפרשות פנסיוניות, דמי הבראה, חדירה לפרטיות, התעמרות בעבודה, עוגמת נפש והשפלה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Omri Yaari (@omriyaari) on


כהן תובעת את יערי על סך של יותר מחצי מיליון שקל, בתוספת פיצויים והצמדה. היא טוענת “שהייתה עובדת מסורה שנתנה את כל לבה ונפשה לסוכנות, אבל קיבלה בתמורה העסקה מבזה שרמסה אותה וגזלה ממנה זכויות סוציאליות... נעשו כנגדה מעשים פסולים שבהם נפגעו זכויותיה והיא פוטרה מבלי שנערך לה שימוע, ללא סיבה מספקת ותוך שימוש באלימות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Omri Yaari (@omriyaari) on


בכתב התביעה מצוין גם שמה של הדוגמנית עדן פינס. לדברי כהן, יערי הקליט אותה ללא ידיעתה ושוחח עמה על עבודתה. השיחה נערכה בזמן ששהתה בלוס אנג'לס עם עדן פינס במסגרת קמפיין. כהן טוענת כי יערי עודד ודובב אותה לדבר על פינס, ויום או יומיים לאחר מכן השמיע לפינס חלקים מההקלטה על מנת לגרום לפינס שלא לעבוד עם כהן בעתיד. “הנתבע דאג להשחיר את שמה ולהכפיש את התובעת במהלך מתוכנן לנישולה מהסוכנות, תוך מניעה של מתן קרדיט ורמיסתה מול כל העובדים בסוכנות".

יערי, פרשת הקלטת הלוהטת?
“מדובר בתביעה שקרית, הזויה ומופרכת, מלאה בדברי בלע ולשון הרע, שכל מטרתה לנסות ולסחוט כספים תוך שימוש בעיתונות למטרה זאת. את כל הנתונים, המסמכים, התכתובות והראיות נביא בפני בית המשפט ונאפשר לו להחליט. אנו רוצים בהזדמנות זאת לאחל לדניאל, כמו גם לכל עם ישראל, רק בריאות".

מעו״ד משה בן בסט ראש מחלקת דיני עבודה בפירמת L.S נמסר: "משרדנו דואג שכל לקוח יקבל את מלוא זכויותיו ולא יושתק באמצעים פסולים. אנו פועלים בשיא המרץ, מגישים תביעות, ומנהלים הליכים גם בתקופות שבהן בתי משפט פועלים במתכונת חירום. 
מדובר בניסיון חמור להשתיק ולרמוס זכויות יסוד של מרשתי אשר הקימה יחד עם הנתבעים סוכנות מכובדת ומוכרת והכל תוך ניצול קשריה וכישוריה, וברצון נפסד לגרום לה להיעלם מהתעשייה ולמנוע בעתיד תחרות הוגנת. הפגיעה בחוקי היסוד והעבודה לא תעבור על ידינו לסדר היום".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Omri Yaari (@omriyaari) on