עוד לא הספקנו להתאושש מהפרידה של הפאוור קאפל הכי פוטוגני בביצה, בן זיני וטיילור מלכוב שפירקו את החבילה רגע אחרי שחזרו מצילומי הריאלטי "זוג מנצח VIP", ועוד זוג לא שורד את ימי הקורונה. כוכבת הרשת ובקרוב גם כוכבת "כפולה" קים אור אזולאי בת ה-17 ובן זוגה הדוגמן אלמוג ריף בן ה-20 פירקו את החבילה אחרי כמעט שנתיים של זוגיות יציבה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השניים ניהלו זוגיות יציבה ופוטגנית, טסו לחופשות רומנטיות בניכר, שיתפו תמונות אימון זוגיות, אבל יחסיהם עלו לאחרונה על שרטון והם החליטו להיפרד. אזולאי חוזרת משנה סטטוס לרווקה פנויה, אבל עדיין לא הלכה בעקבות בן זיני ומלכוב ולא הסירה עוקב לאקס הטרי.

קים אור אזולאי, אלמוג ריף (צילום: פרטי)
קים אור אזולאי, אלמוג ריף (צילום: פרטי)

נראה שהסגר והבידוד של מגפת הקורונה עושים את שלהם וגורמים להרבה זוגות בתעשייה להגיע לנקודת רתיחה ולשים סוף למערכת היחסים הרומנטית. מלבד אור אזולאי ובן זוגה ובן זיני וטיילור מלכוב, התבשרנו בשבוע שעבר גם על פרידתם של הדוגמנית נטלי דדון ובן זוגה ואב בנה, עמית פרליס, שהחליטו לפרק את החבילה בשנית. גם הזמרת מאיה בוסקילה שיתפה ברגע של כעס כי היא ובעלה עוזי אזולאי החליטו להיפרד אך מהר מאוד חזרה בה ומחקה את הפוסט ששיתפה ברשתות החברתיות. הסגר הוא אכן מבחן גדול לזוגיות וב-TMI מקווים שיתר הזוגות בתעשייה יצליחו לצלוח אותו!

קים אור אזולאי, אלמוג ריף (צילום: פרטי)
קים אור אזולאי, אלמוג ריף (צילום: פרטי)