מורן אטיאס נשברת בבכי (צילום: אינסטגרם)

בחג הפסח האחרון קראתם קראתם ב-TMI על השער החגיגי והראיון שנערך עם מורן אטיאס במהלכו שיתפה הכוכבת הבינלאומית שמתנדבת בימים אלו במחלקת קורונה בבית החולים איכילוב, שלמרות המראות הקשים שהיא רואה מדי יום במחלקה, היא לא מרשה לעצמה להישבר ומשתדלת לשמור על אופטימיות. "אני עוד לא מנתחת את זה לעצמי. כרגע אני רוצה להישאר אופטימית וחזקה ולהמשיך להגיע למחלקה במצב רוח טוב ולשמח את החולים", כך אמרה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז מה בכל זאת גרם לשחקנית היפהפייה להישבר ולבכות את נשמתה ואף לשתף את עוקביה בסטורי ברגעים הקשים שלה. לא תאמינו, אבל השחקנית האמיצה שהתנדבה במחלקת הקורונה באיכילוב, כמו גם במשלחת להאיטי, שם ראתה מחזות קשים במיוחד, הצליחה להישבר בגלל פרק סיום העונה השלישית של הסדרה "הומלנד".

מורן אטיאס מתנדבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן אטיאס מתנדבת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אטיאס שהחלה מרתון צפייה של סדרת הריגול המצליחה הגיעה לפרק סיום העונה השלישית ופשוט פרצה בבכי. היא החליטה לתעד זאת לרשתות ולגרום לרבים להרים גבה על ההתפרקות המפתיעה שלה. אז לכל מי שלא מבין מדוע, פרק סיום העונה השלישית של הומלנד נחשב לפרק הנצפה ביותר בתולדות הסדרה, כששודר לפני שבע שנים, עם אקורד סיום שהטריף את מיליוני הצופים. למי שעקב מקרוב, בפרק הסיום ברודי - כוכב העונה, המרגל והמאהב של קארי, מובא לתלייה בכיכר העיר מול עיניה של הסוכנת.

בסצנת הסיום קארי מוסיפה כוכב לקיר הנופלים של הסי.אי.איי לזכרו של אהובה. אז אומנם אטיאס קצת מאחרת את זמנה בכמה שנים טובות, אבל הבכי ששיתפה מגיע שעות ספורות אחרי שהעלתה פוסט נוסף בו הודתה שנשבר לה מהקורונה וכך כתבה: "קורונה מתחילה לעלות לי על העצבים. באמת כלבה, קיבלת יותר מדי תשומת הלב".

נמאס לה מהקורונה - גם לנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נמאס לה מהקורונה - גם לנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)