השבוע נחת בדסק המשפטי של ליאורה כתב תביעה מטעמו של מ׳ מירושלים, שתובע את יורם גלובוס, בתו לירון לב ואולפני ג"ג בטענה לאי־תשלום על קידום ומכירת מקרקעין באזור קריית יערים - שטחים שהיו שייכים על פי כתב התביעה ליורם גלובוס. לטענתו של מ׳, לב ובן זוגה לשעבר, כרמי עמר (כיום בן זוגה של קסניה טרנטול, פליטת “האח הגדול"), נפגשו עמו והסמיכו אותו למצוא עבורם רוכשים לקרקעות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לטענתו, הוא קידם את האינטרסים של גלובוס ולב ואף השיג את האישורים הנדרשים. לפי כתב התביעה, לאחר שנחתם חוזה עם הרוכש, הגיע זמן תשלום שכר הטרחה - שמעולם לא שולם, ולכן הוגש כתב התביעה, שעומד על סך של כ־4 מיליון שקל.

לירון לב, שילמתם או לא שילמתם?
“העסקה לא יצאה לפועל, והכל מטופל במסגרת החוק אצל עורכי הדין. המשך יום נעים ושבוע נפלא".

כרמי עמר, מה יש לך להגיד על הפרשה?
“לא הייתי שותף מעולם בעסקי משפחת גלובוס או לירון לב. התביעה היא כנגד האחרונים ומצביעה על מעורבותם לכאורה. אני בטוח שלבסוף האמת באשר להתנהלותם של משפחת גלובוס ולירון לב תצא לאור". 

למה הכוונה ב"תצא לאור"?
“אם הם נתבעים, מה הקשר אליי, גם אם הייתי מוזכר? התביעה היא נגדם. שוב, אני לא יכול לשלוט על ההתנהלות של משפחת גלובוס או לירון לב, בטח לא על הדרישות של התובע. אני מנסה לקיים אורח חיים פרטי ככל שניתן עם טוהר מידות וערכים גבוהים שלהם חונכתי. מקווה שהאמת תצא לאור. רק בריאות וטוב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on


לאה גלובוס, לא שווה לעשות על זה סרט?
“אם נוח לך להוציא לאור אינפורמציה שגויה, אז שיהיה לך לבריאות".

יש בידי כתב התביעה, וגם קיבלתי תגובות מלירון וכרמי.
“ואת מכירה את כרמי עד כדי כך טוב כדי להאמין לו? לא אמשיך בשיח איתך ונפעל בהתאם. הצורך לחומר למדור שלך גורם לך לפרסם בכל מחיר גם מה שלא נכון".

לא ראיתי שזה הפריע לך לקדם את הבן שלך, אורי, במדור שלי לפני פחות מחודש.
“לקדם את הבן שלי? מה מקדם בידיעה קטנה, חסרות פניות ליורם ואורי לכתבות? שלחת לי בקשה שאת רוצה חומרים, אז כתבתי לך על אורי, תעשי כמיטב הבנתך".

עו״ד יואב ללום, בא כוחו של מ׳, למה לי לקחת ללב?
“מעדיף שכרגע לא יתפרסם כלום".

יורם גלובוס (צילום: אבשלום ששוני)
יורם גלובוס (צילום: אבשלום ששוני)