רינת גבאי, בעלה דורון מור ושתי בנותיהם החליטו על רילוקיישן, אומרים שלמושבה מגדל שליד הכנרת.

גבאי, מצפון תיפתח הטובה?
“זה לא נכון. אנחנו שוקלים מעבר מתל אביב, אבל כשנדע נעדכן. חבל על הפרסום".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רינת גבאי (צילום: אלירן אביטל)
רינת גבאי (צילום: אלירן אביטל)

> מישהו פרסם באפליקציית ההיכרויות לגייז, גריינדר, תמונה של חביב ממן מ"המירוץ למיליון" תחת הכיתוב: “אורגיה עכשיו".

ממן, זה מתחזה?
“מישהו משתמש לי בתמונות וזה בטוח! זה קרה לא פעם. אני בשוק. בכל אופן, אני בדרכי להגיש תלונה במשטרה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Haviv Maman חביב ממן (@haviv.maman) on

> השחקנית רובי פורת שובל יוזמת מלשינון למפירי הנחיות בתקופת הקורונה. השבוע היא נראתה מספר פעמים בסופרמרקט השכונתי בפארק צמרת, נוזפת בשליחים ובקונים ללא מסיכה ומצלמת אנשים ללא מסיכות ברחובות. 

פורת שובל, את לא חושבת שכדאי לתת לאנשים להחליט בעצמם אם לעטות מסיכה?
“אני לא יכולה לצעוק עם מסיכה, לכן אני מצלמת. מסתבר שהצילומים יעילים ואנשים מיד עוטים מסיכה כשרואים מצלמה. לא ייתכן שאנשים ייתנו פרשנות משלהם להנחיות ובעצם הם מפרים את ההוראות. וכן, אני אכן לוקחת ברצינות רבה את ההנחיות והחוק וכך אני מצפה מכולם. בשלב ראשון צילמתי ודיברתי. השלב הבא הוא פתיחת חשבון מיוחד ברשתות, שבו יועלו צילומים של מפרי הנחיות. ההתייחסות להקלות כאל חזרה מוחלטת לשגרה מסכנת אותנו בגל התפרצות נוסף".

רובי פורת שובל (צילום: אור גפן)
רובי פורת שובל (צילום: אור גפן)

> שרון פרי העלתה לאינסטגרם הודעה לקונית על סיום המשפט מול הנאשם בפריצה למכשיר הסלולרי שלה ופרסום תמונות העירום שלה בתפוצת נאט"ו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharon Perry (@sharon_perry_30) on


פרי, הפרשה מאחורייך?
“זה היה די מלחיץ בהתחלה, במיוחד כשיש את הסנגורים שלו וצריך לעמוד מול שאלות לא פשוטות. למזלי, הוא לא הגיע פיזית לבית המשפט. הוא דיבר מהכלא בזום, שזה היה הפלוס הגדול שלא הייתי צריכה להיתקל בו. דרשנו ארבע שנים בכלא. אני לא יודעת מה בסופו של דבר השופט יחליט. אני מאוד מקווה שאני יכולה לשים את הסיפור הזה מאחוריי, לא להתעסק בו יותר. לא תקשורתית, לא עם עצמי. די, חאלס. שלוש וחצי שנים זה די והותר לשים את הסיפור הזה בצד".

> גופתו של שדר הרדיו המיתולוגי אלי ישראלי לא הספיקה להתקרר, וכבר קיבלה משפחתו דרישת שלום כואבת וחצופה מסניף הבנק שלו, בנק לאומי סניף נאות אפקה. אחותו של ישראלי, אשת התקשורת הוותיקה, עטרה ישראלי־עזריה, פרסמה את הסיפור המקומם בדף הפייסבוק שלה: “עוד לא קיבלתם הודעה רשמית ממשרד הפנים וכבר סגרתם לו את חשבון הבנק בבת אחת. זאת בלי להתחשב בהמחאות דחויות ששולמו לאנשים, כרטיסי אשראי להם הוא מחויב ועוד. 50 שנה בן אדם מנהל את חשבונותיו בבנק לאומי וברגע אחד אתם סוגרים את הברז".

ישראלי–עזריה, איך הגיבו בבנק על הפוסט?
“התקשרו אליי ממחלקת הדיגיטל של בנק לאומי אחרי שהפוסט שלי הגיע אליהם. הבטיחו לעזור לי, ואכן מנהל הסניף התנצל על הסיטואציה. אמר שהכיר ואהב את אלי והסביר לי שלא הם המציאו את החוק. על פי חוקי בנק ישראל כשאדם הולך לעולמו, חשבונו ננעל עד לקבלת צו ירושה. זהו. החשבון סגור. אבל לפחות הפייסבוק עזר בהתייחסות".

דוברת בנק לאומי, לא הגזמתם הפעם?
“אנו משתתפים בצער המשפחה ומצרים על התחושות. פעלנו על פי המתחייב בדין".

אלי ישראלי (צילום: אמיר מאירי)
אלי ישראלי (צילום: אמיר מאירי)