השחקנית בת חן סבג העלתה תמונה שנויה במחלוקת והצליחה לעורר את זעמם של העוקבים. תעשיית הבידור והבמה שנפגעה בעקבות מגיפת הקורונה גרמה ללא מעט שחקנים מחוסרי עבודה לנסות להמציא את עצמם מחדש. השחקנית בת חן סבג שציינה אמש (ראשון) את היום הבינלאומי נגד הומופוביה בדרך מקורית ולא מכבדת שעוררה את זעמם של העוקבים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

סבג העלתה תמונה שלה יושבת בבריכת מים קטנטנה בצבעי מצעד הגאווה, כשהיא מציגה את דמותו של היטלר, עם התסרוקת הנודעת, כשהיא מניפה את ידה להייל היטלר, הסמל הנודע של היטלר "הריעו לניצחון" ושפם של היטלר שנוצר בעזרת סוכריות לעוגה. המסר עבר והעוקבים לא נותרו אדישים ותקפו את סבג בביקורות נוקבות: "היטלר נהג לתלות להט"בים מסוגך, מטומטמת שכמותך". אחר כתב: "תתביישי לך, לא מצחיק לשנייה" או "חולת נפש עושה צחוק מהרצח עם שלך תתביישי לך". "הירוק הפך אותך למטומטמת". "את מטומטמת המשפחה שלך נרצחה בשואה והעם שלך גם תתביישי לך ותמחקי את התמונה את לא מצחיקה". "מורידה עוקב ממליצה לכולם".

למפגש הראשון של בת חן סבג ואורנה בנאי לאחר הפרידה - לחצו כאן.

בת חן סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בת חן סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סבג הסבירה ל-TMI כי "מדובר בדאחקה לא על השואה חס וחלילה, לא על העם היהודי ולא עליכם. דאחקה עם רבע אמירה לכבוד חודש הגאווה. שלמרות היימח שמו אנחנו עדיין כאן חיים וחוגגים גאווה ואהבה וקיץ. אז אהבה לכולם ושתו מים קרים". אלא שדקות ספורות אחרי שהגיבה כי מדובר בדאחקה, הבינה סבג ככל הנראה כי חצתה קווים אדומים ובחרה לחזור בה ולהסיר את התמונה הסנסציונית ובמקומה לעלות תמונת נאהבים שלה עם בת הזוג.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Love is in the air ️‍ just LOVE @topazegreen Pic by @hilashayer

A post shared by Bat Hen Sabag (@bathen_sabag) on

בת חן סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בת חן סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)