1. שת"פ של גזעיים

רויאל קנין ישראל (Royal Canin) - מותג תזונה ובריאות לכלבים וחתולים, בראשות המנכ"ל יוראי גרוסוס, וההתאחדות הישראלית לכלבנות בראשות היו"ר אלון גלילי, הודיעו השבוע על שיתוף פעולה שמטרתו חיזוק הקשר בין הגופים למען הכלבים המתועדים בישראל. כלב מתועד הוא מה שקרוי "כלב גזעי", הרשום בספר הגידול, ומטפחיו עומדים בתנאים שנקבעו ע"י ההתאחדות לכלבנות. שיתוף הפעולה יהיה מבוסס על חינוך ושיתוף ידע בתחומי תזונה, בריאות, רפואה ושלל נושאים הנוגעים לרווחת חיי הכלבים. 

אלון גלילי ויוראי גרוסוס (צילום: קלרווי סולן)
אלון גלילי ויוראי גרוסוס (צילום: קלרווי סולן)

 2. ערבות הדדית

מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור", המשווק על ידי "ניאופרם מוצרי צריכה", בשיתוף פעולה עם  המיזם "אמץ רופא.ה" הפועל לסייע לאנשי הרפואה העומדים בחזית המאבק בקורונה, תרם אלפי מוצרי טיפוח חיוניים לצוותים הרפואיים בבתי החולים. במסגרת שיתוף הפעולה, על כל רכישה ממגוון מוצרי "דוקטור עור" באתר המותג וברשת סניפי Be, ייתרם מוצר חיוני של דוקטור עור לצוותים הרפואיים. בנוסף, העניקה החברה תרומה של אלפי מוצרי טיפוח לצוות הרופאים של קופ"ח כללית ולצוותי רשת בתי האבות "ביחד" על עבודתם המאומצת בימים לא קלים. נילי פורר-רבינוביץ' - מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה, ביקרה השבוע ביחידת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים שיבא, עם יעל בן-צבי סמנכ"לית בחברה, וקרן ידוב - אחראית תרומות במיזם אמץ רופא.ה - שם פגשו את רוזי שוקי האחות האחראית בטיפול נמרץ קורונה והצוות. 

נילי פורר ורוזי שוקי (צילום: אביב חופי)
נילי פורר ורוזי שוקי (צילום: אביב חופי)

חברת כא"ל ובנק דיסקונט השיקו, בשיתוף עם 'עמותת סביונים', אמבולנס לשינוע קשישים ומוגבלי תנועה המרותקים לכסאות גלגלים. שירות האמבולנס פעיל 24/6 לטובת הנזקקים לשירות, ללא עלות, ומהווה סיוע נדרש בימי המשבר, שבהם אנו מצווים בריחוק חברתי וקושי השינוע גדול.

פארק ההיי-טק בר לב, נרתם לסייע למיזמים טכנולוגיים שעוסקים בפיתוח פתרונות לאחד מהאתגרים שהביא אתו משבר הקורונה, ומציע ליזמים להתארח ולעבוד במתחם החללים המשותף - workport שבפארק לתקופה של חודשיים ללא עלות.

חברת ספקטרוניקס-אמרסון משדרות, ממשיכה להתגייס למען הקהילה. על רקע ימי הקורונה והצורך בלמידה מרחוק, ועל אף החזרה המסתמנת לשגרה במערכת החינוך, מנכ"ל החברה טל לאופר וסמנכ"לית משאבי אנוש מיה מרום, סיימו בסוף השבוע מבצע של תרומת מחשבים חדשים למשפחות בעלות צורך, בתיאום עם מחלקת הרווחה בעיריית שדרות. 

טל לאופר (צילום: מחלקת רווחה עיריית שדרות)
טל לאופר (צילום: מחלקת רווחה עיריית שדרות)

3. תפסו ג'וב

שאול שרוני מונה לסמנכ"ל כספים (CFO) ב- DayTwo. שאול מביא עמו 20 שנות ניסיון בסטרטאפים, חברות פרטיות וחברה ציבורית. בין היתר שימש שאול כסמנכ"ל הכספים של איתמר מדיקל (חברה המפתחת ציוד רפואי). במהלך כהונתו גייסה החברה כסף ממשקיעים פרטיים, קרנות הון סיכון ומוסדיים כאשר בשנת 2007 הוביל שאול את ההנפקה של החברה בבורסה בת"א. שרוני בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ממכללת רופין ותואר שני במנהל עסקים ומימון מאוניברסיטת בר-אילן.

שאול שרוני (צילום: DayTwo)
שאול שרוני (צילום: DayTwo)

משה רנץ מונה לתפקיד מנכ"ל חברת 'אביבי מטבחים', בבעלותו של יצחק אביבי. חברת 'אביבי מטבחים' הוקמה  ע"י יצחק אביבי, המכהן  כיום כיו"ר החברה. בימים אלה מציינת החברה 50 שנות פעילות.

משה רנץ (צילום: יח''צ)
משה רנץ (צילום: יח''צ)

קבינט

אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י

"האוויר שלנו, מכונת ההנשמה המקיימת אותנו, מוזנחת וגורמת למוות ומחלות של אלפי אנשים בישראל מדי שנה.
על ממשלת ישראל להתחיל ביישום מיידי של שימוש במרכזי אנרגיה מבוזרים מבוססי אנרגיה מתחדשת - שמש, רוח או פסולת לסוגיה, כאשר אחוז האנרגיה המתחדשת חייב להיות לפחות 50% והשאר בגז טבעי. במקביל, על הממשלה לפעול לקידום פרויקטים לעצמאות אנרגטית של בניינים, שכונות, מפעלים, מרכזי תעסוקה ומסחר, מתן תמריצים להשלת עומס מרשת החלוקה, דבר שימנע השקעות עתק מיותרות בתשתיות. התמריצים יתחשבו באחוז האנרגיה המתחדשת והטכנולוגיה והעבודה המקומית. התמיכה הממשלתית תגיע בכתיבת רגולציה מהירה וברורה והעמדה של מענקים וערבות מדינה למימון. התמיכה תושפע מאחוז האנרגיה המתחדשת ואחוז השימוש בטכנולוגיות ישראליות. דווקא עכשיו, בעומק משבר הקורונה, יש לפעול לעצמאות אנרגטית כחולה לבנה וירוקה. בכך, נוכל לייצר אלפי מקומות עבודה חדשים, הפחתת זיהום האוויר, קידום טכנולוגיה מקומית והחזרת ישראל להובלה עולמית בתחום הקלינטק. אם תרצו, אין זו אגדה"

אבי ברנמילר (צילום: אתר החברה)
אבי ברנמילר (צילום: אתר החברה)

עסק קטן

אדריכל אבנר ישר, משרד "ישר אדריכלים"

שם העסק : סלון ג׳קי (מספרה)

שם בעל העסק: ג׳קי

מיקום: טשרניחובסקי 20, תל אביב

״סלון ג'קי״ עובד למעלה מ-30 שנה וכך גם היכרותי עם ג'קי.

המספרה היא עסק קטן ושכונתי ברחוב טשרניחובסקי שבלב העיר.

מידי בוקר, לפני שאני נכנס למשרדי, אני מגיע לבדוק בשלומו ומתקבל באהבה נשיקה וחיבוק.

מדי צהרים, אפשר לראות כי כל נכבדי ומכובדי הרחוב מגיעים לשבת אצל ג'קי- לקשקש, לשתות קפה או סתם ליהנות מחברתו.

ג'קי הוא אדם מקצועי בתחומו, אוהב וחביב על כולם.

אבנר ישר (צילום: סיון פרג')
אבנר ישר (צילום: סיון פרג')

ג'קי (צילום: יח''צ)
ג'קי (צילום: יח''צ)