כוכב "הישרדות" אסי בוזגלו פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הסביר היום (שבת) את המהלך המפתיע שהוביל, שהביא להדחתו הדרמטית של זהר שטראוס מהמשחק.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אני מקבל מאות אם לא אלפי הודעות למה אני לא מגיב על ההדחה של זהר שטראוס אז החלטתי להגיב" כתב בוזגלו, "קודם כל אני חייב לומר כשידעתי שאני בתוך הרשימה הסופית של הישרדות VIP התחלתי לבדוק מי האנשים שיוצאים איתי לדרך ולחוויה החד פעמית הזאת. כשראיתי את השם של זהר שטראוס אמרתי לעצמי וואו זה השחקן הזה שאני מת עליו, ואמרתי לעצמי שאם תהיה לי האופציה ללכת איתו דרך כ'ברית' זה יכול להיות מעניין מאוד".

"כשהגענו לאי כולם ראו שהתחלתי ישר לעבוד, ולראות על מי אני יכול לסמוך, ובמי אפשר לבטוח, ולרוץ לדרך עם כמה שפחות חיכוכים" המשיך בוזגלו, "פניתי לזהר ראשון אפילו לפניי רגב, והצעתי לו ברית, כולם ראו איך הוא מתחמק, אבל אמרתי לעצמי שאני אתן לו עוד קצת זמן
חשוב לציין שכבר אז עברה בי המחשבה של יש מצב שהוא לא רוצה? מסנן? מערבב? אבל בכל זאת אנחנו ביום השני למשחק ניתן לו עוד זמן מחשבה... בקיצור אחריי 3-4 פעמים שאני בא לזהר ומנסה לסגור איתו ברית ואני לא מקבל תשובה של גבר! אגב התשובה האחרונה שלו היתה שהוא לא סומך ב-100% עליי ועל רגב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אני מקבל מאות אם לא אלפי הודעות למה אני לא מגיב על ההדחה של זהר שטראוס אז החלטתי להגיב: קודם כל אני חייב לומר כשידעתי שאני בתוך הרשימה הסופית של הישרדות VIP התחלתי לבדוק מי האנשים שיוצאים איתי לדרך ולחוויה החד פעמית הזאת. כשראיתי את השם של זהר שטראוס אמרתי לעצמי וואו זה השחקן הזה שאני מת עליו... שיחק בהמון סרטים וסדרות שאני אוהב, (אול אין, זגורי אימפריה, וכו׳...) ואמרתי לעצמי שאם תהיה לי האופציה ללכת איתו דרך כ״ברית״ זה יכול להיות מעניין מאוד. כשהגענו לאי כולם ראו שהתחלתי ישר לעבוד, ולראות על מי אני יכול לסמוך, ובמי אפשר לבטוח, ולרוץ דרך עם כמה שפחות חיכוכים... פניתי לזהר ראשון אפילו לפניי רגב, והצעתי לו ברית, כולם ראו איך הוא מתחמק, אבל אמרתי לעצמי שאני אתן לו עוד קצת זמן חשוב לציין שכבר אז עברה בי המחשבה של יש מצב שהוא לא רוצה? מסנן? מערבב? אבל בכל זאת אנחנו ביום השני למשחק ניתן לו עוד זמן מחשבה... בקיצור אחריי 3-4 פעמים שאני בא לזהר ומנסה לסגור איתו ברית ואני לא מקבל תשובה של גבר! אגב התשובה האחרונה שלו היתה שהוא לא סומך ב 100% עליי ועל רגב. ואז מגיעים למשימת חסינות אישית, ואני רואה שזוהר פשוט לא רוצה להתלכלך, כי המשימה הזאת נטו לקבל תמונה שלמה על איפה אתה עומד בשבט. נדלקה לי נורה אדומה בוהקת, יש לי חוק בהישרדות שהגעתי איתו וזה אומר: שאם אני לא בוטח במישהו במיוחד אחריי שהצעתי לו ברית אז זה יכול להתהפך עליי ואז אני זה שיכול להיות המודח. עשיתי חישוב מהיר ואמרתי לעצמי שאם אני נשאר איתו בשבט, אז זה פתח לבלאגן בין שנינו, ואז אני דוחה את הקץ וארצה להדיח אותו בעתיד. העדפתי לעשות את זה כאן ועכשיו ולנסות להוביל את השבט מבחינת מוראל כי אני יודע ששבט שמתעסק רק בתככים מבפנים יהיה לנו מאוד קשה לתפקד מול השבט השני. וזה מה שגרם לי לעשות המהלך על זהר... זוהר מודח מהמשחק! לגביי המילים וההתנהלות של זהר על האי, אז אקצר ואומר שמאוד נפגעתי מהמילים שלו ואני חושב שאין מקום לזה בחברה שלנו ובמיוחד לא ב 2020. אני חושב שאת ההסברים האמיתיים על ה ״בבון״, ״לוח מודעות״, ״חסך באלגברה״, ״ח ו ע״ ועוד כמה פנינים שיצאו מהפה שלו, זהר זה שצריך לתת... ואני לא מתכוון לתת עוד במה לדברים כאלה, כי הקהל לא טיפש ורואה בסופו של דבר את התמונה הכוללת... שורה תחתונה זהר בביקתה, ועדיין יכול לחזור למשחק ובגדול! אני שמח שהאינטואיציות שלי לא בגדו בי על האי... דברו אליי בתגובות מה אתם הייתם עושים, ואיך אתם הייתם פועלים באותו זמן... אבקש בכל לשון של בקשה לנהל דיון בצורה מתורבתת ולא להשתמש בקללות.

A post shared by אסי בוזגלו * Asi Buzaglo (@asi_buzaglo) on

בוזגלו הוסיף: "ואז מגיעים למשימת חסינות אישית, ואני רואה שזוהר פשוט לא רוצה להתלכלך, כי המשימה הזאת נטו לקבל תמונה שלמה על איפה אתה עומד בשבט. נדלקה לי נורה אדומה בוהקת, יש לי חוק בהישרדות שהגעתי איתו וזה אומר: שאם אני לא בוטח במישהו במיוחד אחריי שהצעתי לו ברית אז זה יכול להתהפך עליי ואז אני זה שיכול להיות המודח. עשיתי חישוב מהיר ואמרתי לעצמי שאם אני נשאר איתו בשבט, אז זה פתח לבלאגן בין שנינו, ואז אני דוחה את הקץ וארצה להדיח אותו בעתיד. העדפתי לעשות את זה כאן ועכשיו ולנסות להוביל את השבט מבחינת מוראל כי אני יודע ששבט שמתעסק רק בתככים מבפנים יהיה לנו מאוד קשה לתפקד מול השבט השני. וזה מה שגרם לי לעשות המהלך על זהר".

אסי בוזגלו. צילום: אביב חופי
אסי בוזגלו. צילום: אביב חופי

"לגביי המילים וההתנהלות של זהר על האי" הוסיף כדורגלן העבר, "אז אקצר ואומר שמאוד נפגעתי מהמילים שלו ואני חושב שאין מקום לזה בחברה שלנו ובמיוחד לא ב-2020. אני חושב שאת ההסברים האמיתיים על ה 'בבון', 'לוח מודעות', 'חסך באלגברה', 'ח ו-ע' ועוד כמה פנינים שיצאו מהפה שלו, זהר זה שצריך לתת... ואני לא מתכוון לתת עוד במה לדברים כאלה, כי הקהל לא טיפש ורואה בסופו של דבר את התמונה הכוללת... שורה תחתונה זהר בביקתה, ועדיין יכול לחזור למשחק ובגדול".

"אני שמח שהאינטואיציות שלי לא בגדו בי על האי... דברו אליי בתגובות מה אתם הייתם עושים, ואיך אתם הייתם פועלים באותו זמן... אבקש בכל לשון של בקשה לנהל דיון בצורה מתורבתת ולא להשתמש בקללות" סיכם בוזגלו.