הפרודים הטריים טיילור מלכוב ובן זיני נפגשו בסוף השבוע שעבר על סט הצילומים לתוכנית המתיחות "אמבוש" של עפר שכטר. זה המפגש הראשון שלהם מאז הפרידה שכיכבה בכל מדורי הבידור. תמונות ששוחררו לגופי התקשרות ולרשתות החברתיות של התוכנית המדוברת גרמו לסערה גדולה ברשת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתמונות נראים טיילור ובן זיני עם שכטר באולפני הצילומים. עד כאן הכל טוב ויפה אך בשתי התמונות נעלמה באורח פלא כף ידה של טיילור. אותה יד שמופנית לכיוונו של האקס הטרי בן זיני. הרשת געשה והמגיבים שאלו: "לאן נעלמה כף ידה של טיילור?".

בדרך לקאמבק? טיילור ובן זיני נפגשו לראשונה מאז סיום היחסים - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תראו מי הצליח להכניס את טיילור ובנזיני לאוטו אחד ברביעי בנזיני עושה לטיילור אמבוש @benzini10 @malkovtaylor

A post shared by Ofer Shechter (@ofershechter) on

אחת ההשערות שעלתה כי עשו פוטושופ ליד של טיילור, בין היתר כדי ליצור באז לתוכנית או כי ניסו להסתיר שנגעה בידו של בן זיני. מקרובים לטיילור טוענים כי בתמונה אחת היד שלה מוחבאת מאחורי ידו של בן זיני ובתמונה השנייה אין להם מושג וזה לא קשור אליה אלא באחריות הפקת התוכנית. עוד מספרים המקורבים לדוגמנית שהיא הופתעה מהתמונה אצל עפר שכטר ומצחיק אותה מאוד העיסוק בנושא, אבל חשוב לה להבהיר שיש לה שתי ידיים. ב-TMI נבהלו לרגע.

מרשת 13 נמסר בתגובה: ״מוזמנים לצפות במתיחה של בן זיני וטיילור ב״אמבוש אקסטרים״ ברביעי הקרוב ברשת 13, מבטיחים שתראו את שתי הידיים״.

טיילור ובן זיני בתכנית של עופר שכטר (צילום: באדיבות ערוץ רשת 13)
טיילור ובן זיני בתכנית של עופר שכטר (צילום: באדיבות ערוץ רשת 13)