מנחה תכנית התחקירים "חשיפה" המשודרת בערוץ "קשת 12", חיים אתגר, יפרסם מחר (שלישי) תחקיר על הרב שאול אלקריב. מאז שהרב אלקריב שמע על הכנת התחקיר, פרסם מספר לייבים בפייסבוק עם איומים מפורשים על אתגר ואנשי מערכת ״חשיפה״.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אתמול (ראשון) פרסם סרטון נוסף ובו הודיע שהוא עורך לאתגר ״פולסא דנורא״ ואיים גם על משפחתו. הרב אלקריב נחקר בתקופה האחרונה בנושא והוצא לו צו הרחקה. בעקבות האיום הנוסף, אתגר הגיש תלונה נוספת וברגעים אלה הרב אלקריב נחקר בנושא ולאתגר הוצמדה אבטחה.

יעקב בוזגלו תובע את קשת - לחצו כאן.

הרב שאול אלקריב באיומים על חייו של חיים אתר (צילום: פייסבוק)

אתגר לא רק קורבן לאיומים על חייו, אלא גם להאקרים איראנים שפרצו לו לאינסטגרם לפני כחודש. אחרי שהכריז בריש גלי "ברוך שפטרנו מהאינסטגרם", חיים אתגר לא החזיק מעמד זמן ממושך בלי להיות מחובר לעולם ופתח חשבון חדש. 

זכור, במהלך החודש האחרון גילה המנחה, כי גם הוא נפל קורבן למלחמת הסייבר שלנו עם איראן. אתגר גילה בוקר בהיר אחד כי חשבון האינסטגרם שלו המונה שלל זיכרונות ו-41 אלף עוקבים, ביניהם עוקבים סופר חשובים מהתעשייה - כי זה לא הכמות שמדברת אלא האיכות, נפרץ ונגנב על ידי האקר אירני ושמו שונה לאבב דביבה.

חיים אתגר, ''המתחזים'' (צילום: קשת 12)
חיים אתגר, ''המתחזים'' (צילום: קשת 12)

חוץ משם הפרופיל הסקסי והחדש , אתגר ניסה בכל דרך להשיב את החשבון לידיו אך לשווא ולבסוף הכריז בטור למעריב כי נגמל מאפליקציית האינסטגרם ואפילו בהקלה גדולה. עוד הוסיף ואמר כי הוא פונה מעתה רק לרשת החברתית טוויטר, משם ימשיך לצייץ את הגיגיו לעולם.

חיים אתגר חושף: איך איימתי על האקר ירדני, ואיזו הודעה מסתורית קיבלתי מסעודיה? - לחצו כאן.

חיים אתגר (צילום: אמיר מאירי)
חיים אתגר (צילום: אמיר מאירי)

אלא ששבועיים בלי חשבון אינסטרגם משלו, עם ניסיונות רבים שלא צלחו להשיבו והצהרות על ברוך שפטרנו מהנטל של חשבון האינסטגרם, חיים אתגר נשבר. המנחה פתח חשבון אינסטגרם חדש "כדי שאוכל לתקשר ולשמוע אני פותח חשבון חדש", כך מסר לעוקביו. רק שלהבדיל מהחשבון הקודם שהיה פתוח לכל משתמש שחפץ ביקרו של אתגר, חסם הפעם המנחה את החשבון שלו רק לעוקבים שאישר. 

עו"ד אייל בסרגליק אשר מייצג את הרב אלקריב הבהיר כי "בניגוד לנטען בכתבה אין צו הרחקה כנגד כבוד הרב אלקריב ואין צורך בשכזה שכן הוא מעולם לא יעודד פגיעה באדם כזה או אחר גם כאשר אותו אדם עושה לו עוול נוראי כפי שקרה במקרה הזה. את תגובתנו המפורטת ניתן לראות בתוכנית אשר תועלה כאשר הדברים המיוחסים בה הם חלקי ראיות מנותקות מהמציאות העובדתית בשטח כאשר הרב הוא איש חסד אמיתי אשר עושה לטובת הזולת כל שעות היממה, אבא ל8 ילדים, ואנו נוכיח בצורה משפטית כי ה"תחקיר" אשר אינו תחקיר כלל לא יוכל לעמוד הלכה למעשה מבחינה עובדתית".

חיים אתגר (צילום: מתן צור)
חיים אתגר (צילום: מתן צור)