אחרי גל גדות בר רפאלי ושירז טל גם הזמר והיוצר גלעד שגב כובש את הטיימס סקוור. אחד הרחובות הכי עמוסים בעולם אומנם עדיין שומם מאדם בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שהפכה את ניו יורק לעיר עם שיעור המתים הגבוה בעולם. אבל בקרוב מאד כשטראמפ יכריז על חזרה לשגרה, תושבי העיר ישובו לטייל ברחובות ויוכלו להתרשם מהזמר הישראלי גלעד שגב שכובש עוד פסגה בעולם עם מודעת ענק בטיימס סקוור.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שגב מתנוסס במודעת ענק שנלקחה כתמונה מהלהיט האחרון שלו "Be there", שבמהלכו אירח את הזמרת הסינית חה חוי. נשמע קצת צירוף מקרים מוזר לאור העוינות שנוצרה בין סין לארה"ב. הלהיט כזכור זכה למיליוני צפיות בסין. התמונה שתוקרן בזמן הקרוב בתדירות גבוהה מקודמת על ידי הגופים הגדולים האחראים להשיק את "Passerby" בארה״ב בחודשים הקרובים, השקה שבאה לאחר ההצלחה הפנומנלית של שגב באסיה וסין בשנים האחרונות. 

גלעד שגב בטיימס סקוור בניו יורק (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
גלעד שגב בטיימס סקוור בניו יורק (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

גלעד שגב מסר: ״דווקא עכשיו כשהעולם עומד בפני קרע גדול, התפקיד שלנו הוא לאחד ולא לבחור צד ועל כך נכתב "Be there". כישראלים אנו לא ״תקועים״ בין מעצמות, ההיפך הוא הנכון, אנו בדיוק במקום הנכון כדי להיות חוליה מחברת בין עמים ולהילחם בגזענות, מחוזקים בהבנה העמוקה שלנו כעם על הנזק האיום שהיא יכולה להביא. ברמה האישית זה מרגש שהתחלתי את הדרך של "Passerby" אחרי השריפה שחוויתי בניו יורק, עם הקליפ של ״זמן להשתנות״ בטיימס סקוואר ובו השתמשנו בגרין סקרין והנה כמה שנים עברו ואני על המסכים, בלי גרין סקרין. שמח שלא פחדתי להשתנות״.

גלעד שגב (צילום: רז בירגר)
גלעד שגב (צילום: רז בירגר)