אמנם הסיפור של מור ומאור מ"חתונה ממבט ראשון, נגמר הרבה לפני שהספיקו להגיע לשלב ההחלטות, אך השניים שלא הצליחו להגיע לקרבה אפילו ברמה החברית, הפכו באופן מפתיע לחברים טובים עם סיומם של הצילומים. אמש (רביעי) נפגשו השניים לארוחה רומנטית בביתו של מאור במסגרת השקת היין החדש של יקב הרי הגליל, יראון רוזה, ושודרה בלייב בעמוד האינסטגרם של היקב. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגע לפני שהתכנית שהצליחה לרגש צופים רבים מגיעה לסיומה ב-TMI פגשו את מור ומאור ובדקו איך זה שהם נשארו חברים טובים ולמה למרות שמאור חזר לאקסית, נטע דורון, הוא עדיין מרגיש פספוס.

מור ומאור מסמכים עונה ומגלים מה לא עבד ביניהם

אמרת בפרק הפולואפ שהרגשת פספוס בקשר עם מור. אתה מרגיש ככה למרות שחזרת לאקסית?

מאור: "ברור. בואו נפריד בין הדברים. היה פספוס ביני לבין מור כי בעונה עצמה לא באמת היינו שם. כאילו, אני הייתי אבל מור קצת פחות. אמרתי את זה גם בפרק סיום וגם בפרק פולואפ ואני עדיין אומר את זה, היה כאן פספוס. זה שחזרתי לחברה שלי זה משהו אחר לגמרי. אני הכי שלם עם זה בעולם וטוב לי ואני לא מרגיש עם זה פספוס".

מור: "אני חושבת שאני ומאור התפספסנו קודם כל ברמה החברית והיום אני מבינה כמה אנחנו חברים טובים. מבחינתי אינטראקציה והתאמה אינטימית אני לא יכולה להגיד לך מה היה קורה. חכמת הבדיעבד פחות עובדת עליי, אבל אין ספק שהיום באינטראקציה בנינו, אי אפשר לדעת מה היה מוליד יום".

מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)
מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)

מה למדתם בעקבות הצפייה בתכנית? מאור, איך זה השפיע על הזוגיות שלך?

מאור: למדתי המון. התכנית זה מסע מאוד ארוך שלומדים בו המון דברים. השעות עם הפסיכולוגים נגעו לי בדברים שלא נגעתי עם אף אחד ואתה לומד מזה. פעם לא היה לי סבלנות וכל דבר קטן היה מפריע לי ולא הייתי מתמודד באמת והייתי שורף קשרים מאוד מהר. עכשיו אחרי התכנית אני מבין שצריך להתמודד ולא הכל מושלם וצריך להבין את הצד השני".

מור: "למדתי על עצמי. מאור הוא גבר שונה ממה שהכרתי עד היום ולכן דרכו הכרתי בי דברים שלא הכרתי, גם פחות נעימים לי, אבל למדתי מזה והתחשלתי. קודם כל העניין של המוחצנות ולקחת את כל האוויר מהחדר ולהיות סבלנית ולהבין שגם שונה זה בסדר. בן אדם יכול להיות נוכח בשקט שלו, לכל אחד יש את הכריזמה שלו".

מאור פינקלשטיין (צילום: עמרי סילבר)
מאור פינקלשטיין (צילום: עמרי סילבר)

איך זה שאתם היום חברים טובים?

מור: יש בזה משהו מאוד טבעי כשאין מצלמות סביבך ואתה לא צריך להוכיח שאתה צריך להשיג משהו. החיבור היה מאוד אמיתי ממקום אחר. כל אחד במקום אחר ובאמת רצינו להבין מה לא הלך שם".

מאור: "עברנו פה חוויה מטורפת ועברנו אותה ביחד, הייתה טובה או לא טובה - זה לא העניין כרגע. בכל רגע אמרתי לעצמי, 'עברנו חוויה משוגעת' וסיכמנו לפני שהתכנית עלתה לשידור שלא משנה מה נראה זה בסך הכל טלוויזיה. שנינו בדיוק יודעים מה היה שם".

מור: "אנחנו יודעים שהרבה אנשים עוברים דברים ולא שומרים על קשר טוב וזה ההוכחה שעברנו תהליך כי יש פה קשר טוב ומפרגן. התחלנו לא טוב אבל הכי חשוב איך לסיים דברים".

מור יש מישהו חדש בחייך הרומנטיים?

מור: "אני חושבת שאת הפרט הזה אני אשמור לעצמי".

חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: אור גפן)
חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: אור גפן)