שנה בדיוק חלפה מאז פקדה אדל בספלוב את חדר היולדות בבית החולים, הפכה לאמא טרייה כשהביאה לעולם יורשת עצר ראשונה לה ולבעלה מאץ' עבד. מאז שהפכה לאמא, בחרה בספלוב לעלות תמונות רבות של בתה שייה לרשתות החברתיות , אך מבלי לחשוף את פרצופה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בכל התמונות ששיתפה האיט גירל בדימוס, הדביקה אימוג'י על פניה של שייה. כמו כן, גם זכתה לביקורות נוקבות מהעוקבים כשפרסמה תמונה של שייה וקשקשה על פניה בשרבוט שלטענת הגולשים היה לא מכבד. העוקבים הסקרנים דרשו לראות את יצירת המופת הקטנה ובספלוב הבטיחה כי היא תחשוף את בתה רק בחגיגות יום ההולדת שנה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אהבת חיי ❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on

היום (ראשון) מציינת שייה יום הולדת שנה ובספלוב עמדה בהבטחתה וחשפה הבוקר לראשונה את פניה של יורשת העצר. לנו היא נראית קופי של אבא ולכם?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שייה שלי , אהבת חיי מי היה מאמין שקיימת אהבה כזאת בעולם מי היה מאמין שבשנה אחת תהפכי את כל עולמי , ילדה שלי כותבת ודמעות זולגות בעיניי מרוב אהבה אהבה של פעם בחיים אהבה שלא ניתן להסביר במילים מבטיחה שאהיה האמא המושלמת אתן לך את כל מה שתבקשי ,אני ואבא שלך נדאג שכל יום כל דקה וכל שניה בחייך את תחייכי ותהיה מאושרת , רק תישארי לנו שמחה ומאושרת כמו שאת תודה לך על שנה שלימדת אותי מה זה אושר ותודה לך שגרמת לי להבין מהי משמעות החיים שייה אסתר עבד אהבת חיי מזל טוב לילדה הכי יפה בעולם אני אוהבת אותך עד כאב ותודה לבעלי שהפך להיות גם בעל ואבא הכי מושלם שאני יכולה לבקש ותודה אלוהים שהגשמת לי את החלום והפכת אותי לאמא ✋✋✋✋✋

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on