עולם התרבות בהלם. בעיצומו של משבר הקורונה, הזמר חיים משה התחדש במכונית יוקרה מסוג לקסוס.

משה, תיסע איתה להפגנות האומנים בירושלים? 

אסף משה, הבן: “נשלח לך משהו מעניין יותר בקרוב".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

חיים משה וליאור נרקיס ברדינג, 7.11.15 (צילום: ארן חן)
חיים משה וליאור נרקיס ברדינג, 7.11.15 (צילום: ארן חן)

> סדרות הכלא הפופולריות “כתום זה השחור החדש" ו"בפנים" נותנות כנראה השראה לאסירות בנווה תרצה. אחת האסירות המפורסמות והאכזריות במדינה מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם מי שהואשמה ברצח אמה, בפרשה שהסעירה את המדינה לפני כשנתיים. השתיים, ממש כמו בסדרות, נשלחו לתאים נפרדים לאחר שארגנו פגישה סודית מתחת לעיניהם של הסוהרים, אך לא נותנות לשלטונות הכלא להרוס להן את הזוגיות.

> אביבית בר זוהר הגיעה במונית לאיי דיגיטל, החנות של אפל בתל אביב, וכיאה לסלבריטאית ברמתה, נהג המונית המתין לה 20 דקות בחניה אסורה.

אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)

> הזמר הראל סקעת ובן זוגו, הח"כ עידן רול, עברו לגור בשכונת גני צהלה.

הראל סקעת, עידן רול (צילום: צילום מסך)
הראל סקעת, עידן רול (צילום: צילום מסך)

> כל העולם מפרגן לנועה קירל על הלהיט החדש שלה “מיליון דולר", חוץ מסוכן הדוגמניות משה אברמוב. הוא העלה פוסט שקוטל את הזמרת והשיר. מי שלא נשאר חייב ויצא להגנתה הוא הסטייליסט הצמוד שלה, איתי בצלאלי, שעקץ את הראשון בצורה אלגנטית וקרא לו לבוא לעשות בקליפ הבא שלה את כל העבודה. ליאורה חושבת שאחרי חתימת חוזה המיליונים של קירל בארצות הברית לא יזיק למר אברמוב, הלא ממש מוכר, לסחוב לה את המזוודות בדרך לנתב"ג.

אברמוב, שער הדולר בירידה?

“היי, נדבר מחר. בסדר?".

נועה קירל (צילום: אלון שפרנסקי)
נועה קירל (צילום: אלון שפרנסקי)

> הודעה מאחת, גאולה עמיר: “האם את מקפידה תמיד להשתמש במונחים אמיתיים כשאת מפרסמת בעיתון? האם יש לך הוכחות חותכות שכדוריו של יגאל רצחו את רבין? כי אם כך, אולי תעבדי יותר ביסודיות ואחר כך תקבעי. כדי להשתמש בתואר 'רוצח' צריך הוכחה אבסולוטית ולא החלטה של בוגדים, ואת משתפת פעולה. ח־בל".

> לפני כחודש בערך התראיין ח"כ עפר שלח בערוץ הכנסת אצל העיתונאים החרדים משה גלסנר ואבי בלום. השאלה הראשונה שלהם הייתה: “איך אתה מדבר על ההתנהגות של ביבי, הרי בכחול לבן טוענים שאתה גם לכלכת על גנץ כשהייתם יחד באותה מפלגה". שלח בתגובה לא בדיוק שמר על קור רוח לטענת נוכחים במקום, תקף מילולית את אחד המגישים (“אפס, כלומניק"), עצר את השידור, הוריד את המיקרופון ומיאן להירגע עד שההקלטה נגרסה. גלסנר, בלום וח"כ שלח לא הגיבו לפניותיה החוזרות ונשנות של ליאורה עד לשעת סגירת הגיליון.

עפר שלח (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
עפר שלח (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)

> קרבות עזים גם בערוץ 12. הפרשן לענייני ערבים, אהוד יערי, נגד הפרשן לענייני נתניהו, אמנון אברמוביץ', שהגדיר ב"אולפן שישי" את ראש המל"ל, מאיר בן שבת, כראש הגוף שמשרת את האינטרסים של ראש הממשלה החפץ למנותו כראש השב"כ הבא, והתפייט: “לא בטוח שבן שבת יוכל לעמוד בסטנדרטים של ראש השב"כ הנוכחי, נדב ארגמן. ומה יעשה גנץ בנושא". יערי הגיב מיד: “אין ברירה, צריך לומר, דברי עמיתי אברמוביץ' הערב על מאיר בן שבת הם חרפה, ואני מתבייש שכך נאמר".

יערי, כביסה לא מכבסים בתוך הערוץ?
“אכן לא היה מנוס מתגובה קצרה, גם אם כלפי חבר טוב".
אברמוביץ', פעמי השלום מתרחקים?
“לא אתייחס".

אמנון אברמוביץ' (צילום: אביב חופי)
אמנון אברמוביץ' (צילום: אביב חופי)