חברת להקת "פורומולה", כוכבת הרשת והחיילת הטרייה עברה בתחילת החודש תאונת דרכים ואושפזה בבית החולים. היא כבר התאוששה, החלה טיפולי פיזיותרפיה ושבה לביתה, אלא שמאז כבר חלפו שלושה שבועות בהם נעלמה אנג'ל ברנס מהרשתות החברתיות. כעת חושפת ברנס כי הסיבה להעלמות היא עלייה פתאומית במשקל ומצב רוח ירוד: "אני עוברת תהליך עם עצמי, אני מגיעה למצבים שאני לא מזהה את עצמי. מרגישה בן אדם אחר לגמרי".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"עליתי כ-15 קילו, חלק מהשינוי קרה בגלל המשקל. זה משפיע עליי וקשה לי להסתיר את זה, המשקל שלי הוא משהו רגיש. פתאום הגוף השתנה כי גדלתי, התבגרתי, אני לא אלמד לאהוב את הגוף שלי ככה, אני אלחם להגיע לגוף שאני רוצה. לא מעודדת רזון זה משהו שדפוק אצלי בראש שמקשה עליי לתפקד ביום יום", כתבה.

אנג'ל ברנס לפני ואחרי ריטוש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנג'ל ברנס לפני ואחרי ריטוש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ברנס העלתה לרשת תמונה של הצלוליטיס שלה וכתבה: "קיבלתי גם מתנות בעקבות העלייה במשקל ואני חושפת פה משהו שאף אחד לא ראה". במקביל גם העלתה לרשתות תמונה שלה בבגד ים לאחר שעברה פוטושופ של הצרת היקפים שנעשה על ידי חברותיה של ברנס, אבל היא החליטה בכל זאת לעלות את התמונה המקורית והוסיפה: "אני לא מסוגלת לשקר ולעלות זיוף". עוד כתבה על מצב רוחה הירוד: "אני כבר שלושה שבועות במיטה עם עצמי, בקושי מתקשרת עם אנשים, לא כיף לי לעבוד, לא כיף לקום בבוקר כי אין משמעות".

אנג'ל ברנס חושפת את גופה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנג'ל ברנס חושפת את גופה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)