קללת העדנים? אחרי צביקה הדר עוד כוכבים בביצה קיבלו בשורות מצערות ממשרד הבריאות, הזמר עדן חסון והזמרת עדן בן זקן נכנסו לבידוד של 12 יום. הזמרת עדן בן זקן, שהפכה לפני חודש וחצי לאמא טרייה ליורש עצר ראשון והזמר עדן חסון, שהו יחד בסוף השבוע האחרון בקרבת חולה קורונה מאומת וקיבלו הבוקר (ראשון) הודעה ממשרד הבריאות כי עליהם להיכנס לבידוד של שבוע וחצי. הזמרת נבדקה ונמצאה שלילית לקורונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השניים פגשו יחד את החולה הקורונה המאובחן, שהוא מקורב משפחה של עדן בן זקן והם צפויים לערוך בימים הקרובים בדיקת קורונה. את סוף השבוע האחרון בילו גם חסון וגן בן זקן, במסיבת הבריכה שערכה הדוגמנית עדן פינס לצד כוכבים בביצה ביניהם בן אל תבורי, גפן ברקאי, דור ואון רפאלי ואחרים. לאחר המסיבה של פינס, הגיעו חסון וברקאי למסיבה אחרת בביתה של בן זקן, שם נכחו ליד חולה קורונה מאומת. 

עדן בן זקן (צילום: מתן צור)
עדן בן זקן (צילום: מתן צור)

הזמר עדן חסון שכבר שמח סופסוף לחזור לבמה וסגר הופעות שונות במהלך השבוע הקרוב בזאפה ירושלים, חיפה ובאר שבע הודיע למעריציו על ביטול ההופעות הצפויות. את ההופעה הגדולה שלו ב"רידינג 3" בתל אביב המתוכננת ב-9 ליולי יערוך חסון כמתוכנן אלא אם כן יערוך בדיקה ויגלה תוצאות חיוביות. 

עדן חסון (צילום: מתן צור)
עדן חסון (צילום: מתן צור)